Az értékesítési pillanatot előrejelző alkalmazás fejlesztését az Európai Unió is támogatja 90 millió forinttal.
A mobilszolgáltatók előszeretettel használják a call-centerek hatékonyságának növeléséhez azokat a rendszereket, amelyek valós időben monitorozzák és rögzítik a beszélgetéseket. Az ügyfélszolgálati munkatárs így már előre megkapja azokat a dokumetumokat, amelyek szükségesek az ügyintézéshez. Egy hazai fejlesztés azonban ennél is tovább ment, mivel arra kerestek megoldást, hogy egy ehhez hasonló technológia az értékesítést támogassa.  

Szegedről érkezik a megoldás  A szegedi Xdroid Kft. magyar fejlesztői olyan újításon dolgoznak, mely az ügyfélszolgálati beszélgetésekben elhangzó szavakon és érzelmeken túl, sok egyéb paraméter segítségével kiszűri azt a pillanatot, amikor az ügyfél elég nyitott és befogadó arra, hogy meghallgasson egy új ajánlatot, vagy döntést tudjon hozni a meglévő szerződésének meghosszabbításáról. A magyar piacon már jelenlévő alkalmazásokkal ellentétben az ún. értékesítési pont előrejelző (munkanevén OSPP, vagyis Online Selling Point Prediction) alkalmazás nem elemzi és nem minősíti a beszélgetésben felmerülő érzelmeket és kifejezéseket, csupán az optimális értékesítési pillanatot keresi, és jelzi valós időben a képernyőn.



A rendszer tanításához korábbi beszélgetéseket elemeznek, melyekből saját fejlesztésű mesterséges intelligencia megoldásuk segítségével kimutatják, hogy az ügyfelet sikerült-e megnyerni. Megfelelő számú telefonbeszélgetés-sikerességi mutató rendelkezésre állása esetén feltérképezhetőek a párbeszédek egyes tulajdonságai, a benne kifejeződő emberi érzelmek, érzelmi jellemzők, valamint az is, hogy mindezek időbeli változásai hogyan függnek össze a sikerességi mutatóval. Bizonyos tendenciák és összefüggések esetén nagy valószínűséggel „megjósolható” a beszélgetések sikeressége is. 

A világon bárhol bevethető ■ A projekt zárását követően a kifejlesztett prototípus több irányú alkalmazására is lehetőség nyílik, mivel a technológia biztosítja a más nyelveken történő felhasználást, így a nemzetközi porondra való kilépést is. A másik előnye, hogy alkalmazása elképzelhető bármilyen szövegkörnyezetben, telefonos, illetve akár személyes ügyintézéskor is, ha az ügyfél és az ügyintéző mikrofonos környezetben kommunikál egymással. A szegedi fejlesztő csapat célja hosszabb távon, hogy bármely olyan problémára specializálható legyen a rendszer, amelyhez kapcsolódóan rendelkezésre áll egy megfelelő tanuló adatbázis (sikeres és sikertelen beszélgetések).

A big data körül még mindig sok a zavar 
A Skype megszünteti budapesti call centerét
Alkalmazás-készítés a weben kkv-knak

A nemzetközi szinten is egyedülállónak számító fejlesztés 2012 végén indult, az első prototípus tesztelését várhatóan 2013 utolsó negyedévében kezdhetik meg az érdeklődő ügyfelek. A kutatás-fejlesztési projekt a cég szegedi innovációs központjában valósul meg, beruházást az Új Széchenyi Terv keretében az Európai Unió 90 172 750 forinttal támogatja.

A Tesla bármelyik másik márkánál több halálos balesetben érintett

Az elmúlt években gyártott járműveket vizsgálva kiderült, hogy az amerikai utakon a Teslák az átlagosnál kétszer gyakrabban szerepelnek végzetes ütközésekben a megtett mérföldek arányában.
 
Ezt már akkor sokan állították, amikor a Watson vagy a DeepMind még legfeljebb érdekes játék volt, mert jó volt kvízben, sakkban vagy góban.
Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2024 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.