A kemény harc drasztikus eszközöket kíván. A Microsoft sem finomkodik, minden vállalkozásnak 200 dollárt hajlandó előfizetőnként utalni, amennyiben az ő CRM-megoldásukra váltanak a Salesforce.com vagy az Oracle szoftveréről.

Az ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) területén komoly fellendülést mutatnak az idei eladások, és még nagyobb bővülésre számítanak a nagy elemzőcégek az elkövetkező években. Ezen belül is elsősorban a számítási felhőn alapuló, igény szerint használható online megoldások piacán várható jelentős piaci expanzió.

Nem köntörfalaznak A Microsoft nemrég nyílt levelet intézett az egyik rivális a Salesforce.com felhasználóinak címezve. A Wall Street Journal lapban fizetett hirdetés formájában is leközölt felhívás röviden arról szól, hogy azok a cégek, ahol jelenleg a konkurencia megoldását használják, előfizetésenként 200 dollárt kapnak, amennyiben áttérnek a redmondi óriás saját termékére, a Microsoft Dynamics CRM Online-ra.

A támogatást minimum 15 Dynamics account kétéves megrendelése esetén, maximum 250 főig lehet igénybe venni, amit az esetleges korai szerződésbontás, illetve magával a váltással kapcsolatos költségekre fordíthatnak az akcióban résztvevő vállalatok.

A Microsoft honlapján is fellelhetők a levél részletei, ebből kiderül, hogy a Dynamicsért felelős alelnök arra ösztönzi a Salesforce.com megoldását használókat, hogy gondolkodjanak el azon, miért nem működik néhány lényeges dolog ott, amelyek természetesen a Dynamicsnál magától értetődő lehetőségek.

Számmisztika Az ajánlat részletes ismertetője szerint a Dynamics lényegesen olcsóbban nyújtja a CRM-szolgáltatást, mint a konkurencia. Bár az ajánlatban konkrét összegek szerepelnek, és minden bizonnyal van olyan cég és szolgáltatási csomag, amelyre ez igaz, de gyanítható, hogy ettől homlokegyenest eltérő, számszakilag szintén helyes példája a riválisoknak is akad.

A fejpénzes akció egyébként kiterjed az Oracle Siebel CRM és CRM On-Demand megoldásait használó vállalatokra is, és 2011. június 30-ig vehető igénybe.

Office 365: mindent bele szolgáltatás a Microsofttól
Magyarul is elérhető a Microsoft új ügyfélkezelő rendszere

Microsoft-Salesforce.com: peren kívül zárult a jogvita


Úgy tűnik, a Microsoftnál az éves partnertalálkozón elhangzott nagy szavakat, most agresszív eladásösztönzéssel is megpróbálják támogatni. Az akció sikere ennek ellenére kétséges, hiszen egy új CRM-rendszer bevezetése sok olyan vállalati problémával, rejtett költséggel járhat, ami mellett a 200 dolláros jutalom csak aprópénznek tűnik.

Senki nem érti és senkinek nem kell, mégis öntik bele a pénzt – mi az?

A válasz természetesen a generatív mesterséges intelligencia, amire a Gartner szerint idén közel 650 milliárd dollárt költ a világ.
 
Körképünkben áttekintjük, hogy szűkebb és bővebb környezetünkben mit sikerült elérni a digitális gazdaság és életvitel felé vezető úton. Spolier: nem állunk olyan rosszul, mint gondolná, és nem állunk olyan jól, mint szeretné.

a melléklet támogatója a One Solutions

CIO KUTATÁS

AZ IRÁNYÍTÁS VISSZASZERZÉSE

Valóban egyre nagyobb lehet az IT és az IT-vezető súlya a vállalatokon belül? A nemzetközi mérések szerint igen, de mi a helyzet Magyarországon?

Segítsen megtalálni a választ! Töltse ki a Budapesti Corvinus Egyetem és a Bitport anonim kutatását, és kérje meg erre üzleti oldalon dolgozó vezetőtársait is!

Az eredményeket május 8-9-én ismertetjük a 16. CIO Hungary konferencián.

LÁSSUNK NEKI!

Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2025 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.