A kemény harc drasztikus eszközöket kíván. A Microsoft sem finomkodik, minden vállalkozásnak 200 dollárt hajlandó előfizetőnként utalni, amennyiben az ő CRM-megoldásukra váltanak a Salesforce.com vagy az Oracle szoftveréről.

Az ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) területén komoly fellendülést mutatnak az idei eladások, és még nagyobb bővülésre számítanak a nagy elemzőcégek az elkövetkező években. Ezen belül is elsősorban a számítási felhőn alapuló, igény szerint használható online megoldások piacán várható jelentős piaci expanzió.

Nem köntörfalaznak A Microsoft nemrég nyílt levelet intézett az egyik rivális a Salesforce.com felhasználóinak címezve. A Wall Street Journal lapban fizetett hirdetés formájában is leközölt felhívás röviden arról szól, hogy azok a cégek, ahol jelenleg a konkurencia megoldását használják, előfizetésenként 200 dollárt kapnak, amennyiben áttérnek a redmondi óriás saját termékére, a Microsoft Dynamics CRM Online-ra.

A támogatást minimum 15 Dynamics account kétéves megrendelése esetén, maximum 250 főig lehet igénybe venni, amit az esetleges korai szerződésbontás, illetve magával a váltással kapcsolatos költségekre fordíthatnak az akcióban résztvevő vállalatok.

A Microsoft honlapján is fellelhetők a levél részletei, ebből kiderül, hogy a Dynamicsért felelős alelnök arra ösztönzi a Salesforce.com megoldását használókat, hogy gondolkodjanak el azon, miért nem működik néhány lényeges dolog ott, amelyek természetesen a Dynamicsnál magától értetődő lehetőségek.

Számmisztika Az ajánlat részletes ismertetője szerint a Dynamics lényegesen olcsóbban nyújtja a CRM-szolgáltatást, mint a konkurencia. Bár az ajánlatban konkrét összegek szerepelnek, és minden bizonnyal van olyan cég és szolgáltatási csomag, amelyre ez igaz, de gyanítható, hogy ettől homlokegyenest eltérő, számszakilag szintén helyes példája a riválisoknak is akad.

A fejpénzes akció egyébként kiterjed az Oracle Siebel CRM és CRM On-Demand megoldásait használó vállalatokra is, és 2011. június 30-ig vehető igénybe.

Office 365: mindent bele szolgáltatás a Microsofttól
Magyarul is elérhető a Microsoft új ügyfélkezelő rendszere

Microsoft-Salesforce.com: peren kívül zárult a jogvita


Úgy tűnik, a Microsoftnál az éves partnertalálkozón elhangzott nagy szavakat, most agresszív eladásösztönzéssel is megpróbálják támogatni. Az akció sikere ennek ellenére kétséges, hiszen egy új CRM-rendszer bevezetése sok olyan vállalati problémával, rejtett költséggel járhat, ami mellett a 200 dolláros jutalom csak aprópénznek tűnik.

A Tesla bármelyik másik márkánál több halálos balesetben érintett

Az elmúlt években gyártott járműveket vizsgálva kiderült, hogy az amerikai utakon a Teslák az átlagosnál kétszer gyakrabban szerepelnek végzetes ütközésekben a megtett mérföldek arányában.
 
Ezt már akkor sokan állították, amikor a Watson vagy a DeepMind még legfeljebb érdekes játék volt, mert jó volt kvízben, sakkban vagy góban.
Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2024 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.