Miután a Facebook 16 százalékosra csökkentette a közösségi oldalon megjelenő brandek organikus elérését (egy facebookos oldal üzenetei alapesetben csak a követők töredékénél jelennek meg), az online szolgáltatás tovább korlátozza a nem fizetett márkaerősítő tartalom terjesztését, ezzel is a fizetős megoldások felé terelgetve a cégeket. A Statista oldala az Ogilvy & Mather közösségi médiával foglalkozó üzletágának adatai alapján szemléletes ábrán muttja be, hogy rövid idő alatt, tavaly október és idén február között a szóban forgó üzenetek elérése megfeleződött, és egyenletes ütemben tart a nullához. Ez azt jelenti, hogy lassan vége az ingyenes Facebook-marketing hőskorának, és a gyakorlatban rövid időn belül megszűnik az ingyenes üzengetés a szervezetek és márkák követőinek.
forrás: Statista chart
Mint azt a Facebook tavaly decemberi bejelentése kapcsán írtuk, sokan tartják-tartották jó befektetésnek, hogy egyszeri befektetéssel élő, működő kommunikációs csatornát hozzanak létre a közösségi hálózatban. A Facebook ezt a csatornát szűkíti be egyre következetesebben, vagyis saját maga értékteleníti el, amit korábban kifizettetett a cégekkel, és a tőzsdei eredménykényszer alatt működő társaság nemsokára kiszorítja a nem fizető oldalakat.
A NIS2-megfelelőség néhány technológiai aspektusa
A legtöbb vállalatnál a megfeleléshez fejleszteni kell a védelmi rendszerek kulcselemeit is.
CIO KUTATÁS
TECHNOLÓGIÁK ÉS/VAGY KOMPETENCIÁK?
Az Ön véleményére is számítunk a Corvinus Egyetem Adatelemzés és Informatika Intézetével közös kutatásunkban »
Kérjük, segítse munkánkat egy 10-15 perces kérdőív megválaszolásával!
Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak