Immár több mint tíz magyarországnyi ember tűzöget képeket havonta.

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Pinterest. A képek kategóriákba tűzésére kitalált közösségi hálózatot immár több mint 100 millióan használják aktívan havi szinten.

Rákapcsoltak a kitűzők

A cég társalapítója, Evan Sharp a héten közölte a legfrissebb statisztikákat, amelyek jelentős erősödésről tanúskodnak az elmúlt időszakban. Év elején ugyanis még "csak" 70 milliós volt a havonta aktívnak tekinthető tábor, tehát bő fél év alatt nagyjából másfélszeresére nőtt az érdeklődés. Mindez azok után, hogy tavaly ez az oldal volt a legdinamikusabban növekvő hálózat.

Ráadásul Sharp azt is hozzátette, hogy az aktív felhasználók bő kétharmada szuperaktív, azaz nem csak belép az oldalra és nézegeti a táblákba rendezett gyűjteményeket, de kattint, megoszt, új képeket is kitűz. Frissen kitűzött képekből egyébként jelenleg 1,5 milliárddal lesz több havonta.

Az oldal még mindig elsősorban a nők "játszótere", de ha hinni lehet a cég tájékoztatásának, a nemek aránya lassan, de biztosan kezd egyenlőbbé válni hónapról hónapra. Ami a földrajzi vetületet illeti, ott is javulnak az arányok abban az értelemben, hogy már nem USA-nehéz a közönség. A felhasználók 45 százaléka már nem az Egyesült Államokhoz köthető. A globális terjeszkedésre fókuszáló Pinterest számára ez kifejezetten pozitív fejlemény, amit tovább akarnak erősíteni az elkövetkezőkben.

Nem is közösségi oldal

A 11 milliárd dollár értékűre becsült Pinterest egyébként az utóbbi időben igyekezett magáról leválasztani a közösségi hálózat meghatározást. A vállalat saját meghatározása szerint inkább egy ötletkatalógusként funkcionál. Az üzleti célok tekintetében pedig egyfajta digitális piactérré szeretnének válni.

Ennek érdekében tavaly nyáron vezették be kísérleti és korlátozott jelleggel a szponzorált tartalmakat. Az indulásnál együttműködő vállalatok között volt például a Nestlé, a Gap és a Banana Republic. Az akkori elemzői nyilatkozatok szerint az ilyen jellegű promóciókból két éven belül akár félmilliárd dolláros bevétel is képződhet a cégnél.

Közösség & HR

Nem tudjuk és nem is nagyon akarjuk használni az AI PC-t

Mindez egy Intel által rendelt nemzetközi kutatás eredményeiből olvasható ki. Az eladásban érdekelt csipgyártó összefoglalója azért igyekezett a potenciális pozitívumokra koncentrálni.
 
Ezt már akkor sokan állították, amikor a Watson vagy a DeepMind még legfeljebb érdekes játék volt, mert jó volt kvízben, sakkban vagy góban.
Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2024 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.