Februártól Grósz Judit a Microsoft Magyarország marketing- és operatív igazgatója. Elődje, Sarusi Gyula regionális vezetőként folytatja.
Grósz Judit, aki 2012 júliusától töltötte be a Microsoft Magyarországnál az új technológiák meghonosításáért és népszerűsítéséért felelős szervezeti egység vezetői posztját, 2015. február 1-jei hatállyal a vállalat marketing- és operatív igazgatójaként folytatja. Elődje, Sarusi Gyula 2011 augusztusa óta vitte a boltot, a továbbiakban a közép-kelet-európai régió vállalati és partnerkapcsolati üzletág vezetője vezetője lesz.
 
A közgazdász végzettségű, MBA diplomával rendelkező Grósz Judit másfél évtizedes szakmai tapasztalattal rendelkezik a telekommunikáció és a média, illetve a konzumer piac világában. A UPC-nél 2000 óta a marketing, az értékesítési, később pedig a tartalomfejlesztési területet is vezette. A Microsoft közleménye szerint széles körű tapasztalatai vannak a technológiai piacról, az új technológiák meghonosításáról és a fogyasztói nyelvre való átültetéséről.
Közösség & HR

Űrből vezérelt reklámkampányokkal operálnak Japánban

Bejött a káposztaföldek tesztjellegű műholdas monitorozása, így várhatóan kiterjesztik a japán űrügynökség és a Dentsu marketingcég partnerségét.
 
Hirdetés

A VR szemüveg nem csak a szórakoztatóipart forradalmasítja

A virtuális valóság világa folyamatosan fejlődik. Az új technológiák és a fejlesztések segítségével a felhasználók eddig soha nem tapasztalt módon merülhetnek el a digitális élményekben. Ebben a cikkben bemutatjuk a VR szemüvegek típusait, és azt is végigvesszük, hogy milyen áttöréseket hozott a virtuális valóság az élet különböző területein.

Bejelentési kötelezettségük elmulasztása, és a szabályoknak való sorozatos meg nem felelés komoly pénzbírságot vonhat maga után.
Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2024 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.