Üzletnyitásra invitálta az iCentre a partnereit és a sajtót a GoBuda Mall bevásárlóközpontba. Az esemény fő apropóját azonban az adta, hogy a cég, amelynek jogelődje több mint harminc éve Óbudán nyitotta meg az első magyarországi Apple-szaküzletet és -szervizközpontot, a korábbinál szélesebb szolgáltatáspalettával kíván erősíteni a vállalati piacon.
Ennek kapcsán Szilágyi Szabolcs, az iCentre CRO-ja (Chief Revenue Officer) a rendezvényen röviden beszélt a közelmúltban indított, és kifejezetten vállalati ügyfelekre szabott iCentreCare szolgáltatáscsomagjukról. Mint Szilágyi mondta, a csomag része a kiterjesztett garancia, a baleseti garancia és a szervizmenedzsment szolgáltatás, Apple Authorized Service Providerként nyújtanak.
A szolgáltatás többféle konstrukcióban vehet igénybe. Például nemcsak az újonnan vásárolt készülékekhez (iPhone, iPad, Mac) vásárolható meg, hanem 10 hónapon belül beszerzettekre is, függetlenül attól, hogy azokat a felhasználó melyik értékesítőnél szerezte be (korlátozott formában – kiterjesztett garancia, baleseti garancia és szervizmenedzsment nélkül – a tíz hónapnál régebbi készülékekhez is kínálják).
Lapunk kérdésére Szilágyi elmondta: nagy hangsúlyt fektetnek munkatársaik felkészítésére. Ez a vállalati ügyfelek kiszolgálásánál különösen fontos, mivel az iCentre többek között olyan szolgáltatásokat nyújt, mint a mobil eszközmenedzsment, az Apple Device Enrollment Program vagy az Apple Business Manager. A cégnek van technikai és mérnöki tervezést-kivitelezést végző csapata. A CRO szerint ma a céges ügyfelek igénylik is ezt a fajta támogatást, hiszen olyan környezetekben, ahol sokféle platformnak kell együttműködnie, még az sem triviális, hogy milyen MDM (mobile device management) megoldás lesz adott szervezet számára optimális.
Korábban a hazai piacon a Delta Systems – amúgy a rendszerintegrátori piacon elsőként – látott fantáziát a vállalati ügyfelek kiszolgálásában.
Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak