Az eseményen jelentették be, hogy új, vállalati igényekhez szabott szolgáltatásokat kínálnak.

Üzletnyitásra invitálta az iCentre a partnereit és a sajtót a GoBuda Mall bevásárlóközpontba. Az esemény fő apropóját azonban az adta, hogy a cég, amelynek jogelődje több mint harminc éve Óbudán nyitotta meg az első magyarországi Apple-szaküzletet és -szervizközpontot, a korábbinál szélesebb szolgáltatáspalettával kíván erősíteni a vállalati piacon.

Ennek kapcsán Szilágyi Szabolcs, az iCentre CRO-ja (Chief Revenue Officer) a rendezvényen röviden beszélt a közelmúltban indított, és kifejezetten vállalati ügyfelekre szabott iCentreCare szolgáltatáscsomagjukról. Mint Szilágyi mondta, a csomag része a kiterjesztett garancia, a baleseti garancia és a szervizmenedzsment szolgáltatás, Apple Authorized Service Providerként nyújtanak.

A szolgáltatás többféle konstrukcióban vehet igénybe. Például nemcsak az újonnan vásárolt készülékekhez (iPhone, iPad, Mac) vásárolható meg, hanem 10 hónapon belül beszerzettekre is, függetlenül attól, hogy azokat a felhasználó melyik értékesítőnél szerezte be (korlátozott formában – kiterjesztett garancia, baleseti garancia és szervizmenedzsment nélkül – a tíz hónapnál régebbi készülékekhez is kínálják).

Lapunk kérdésére Szilágyi elmondta: nagy hangsúlyt fektetnek munkatársaik felkészítésére. Ez a vállalati ügyfelek kiszolgálásánál különösen fontos, mivel az iCentre többek között olyan szolgáltatásokat nyújt, mint a mobil eszközmenedzsment, az Apple Device Enrollment Program vagy az Apple Business Manager. A cégnek van technikai és mérnöki tervezést-kivitelezést végző csapata. A CRO szerint ma a céges ügyfelek igénylik is ezt a fajta támogatást, hiszen olyan környezetekben, ahol sokféle platformnak kell együttműködnie, még az sem triviális, hogy milyen MDM (mobile device management) megoldás lesz adott szervezet számára optimális.

Korábban a hazai piacon a Delta Systems – amúgy a rendszerintegrátori piacon elsőként – látott fantáziát a vállalati ügyfelek kiszolgálásában.

Mobilitás

Mégsem a Tesla lenne a megbízhatóság négy keréken guruló szobra?

Ha felmerül autóvásárlási opcióként a Tesla, arról is kell döntenünk, hogy megbízható közlekedési eszközt vagy egy eredeti Elon Musk-alkotást szeretnénk-e vásárolni.
 
Ezt már akkor sokan állították, amikor a Watson vagy a DeepMind még legfeljebb érdekes játék volt, mert jó volt kvízben, sakkban vagy góban.
Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2024 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.