A jelek szerint eltérő árazású előfizetési csomagok válthatják a kevesebb mint egy éve bevezetett fizetős opciót.

A nemrégiben X-re átnevezett Twitternél nincsenek unalmas időszakok. A héten például beindult a belengetett cikkajánló bejegyzések "megcsonkítása". A már augusztusban belengetett változtatást Elon Musk, a vállalat lassan egy éve regnáló tulajdonosa elsőre esztétikai okokkal indokolta, de azóta azt is elismerte, hogy a felhasználói aktivitás növekedését reméli ettől. (Például így kevesebben lépnek le a közösségi platformról holmi érdekesnek vélt külső linkekre kattintva.)

Ami a közeljövőt érinti, egy újabb csavar várható az X fizetős használatánál. Nemrégiben felmerült, hogy Musk akár a teljes alkalmazást előfizetésessé teszi, de ez még a váratlan húzásairól ismert techmilliárdostól is meredek húzásnak tűnik. Ezt a lehetőséget sem feltétlenül zárja ki ugyanakkor az a legújabb pletykaverzió, aminek alapját a program kódjában frissen talált információk adják. 

 

 

A fentebbi kódrészlet szerint a jelenleg havi 8, éves előfizetés esetén 84 dollárért kínált X Premium csomagot három szintre osztanák annak mentén, hogy a felhasználónak milyen sűrűn kell átvágnia magát reklámokon. A Basic változatra fizetők hírfolyamába "teljes" hirdetési mennyiséget adagolnának, a Standard ezt megfelezné, végül a Premium Plusra benevezők mentesülnének mindenféle ilyen tehertől.

Ennél sokkal többet egyelőre nem tudni a konstrukcióról, így az sem világos még, hogy mikor és milyen árszinteken vezetnék be az új rendszert. Már ha egyáltalán valóra válik mindez, mert a Musk irányította cégnél az utóbbi évben csak egy dolog volt biztos: az, hogy semmi sem biztos.

Közösség & HR

Megsemmisültek Kínában a külföldi mobilok

Egy helyi kutatócég szerint októberben majdnem feleannyi nem kínai kötődésű okostelefont adtak el a távol-keleti birodalomban, mint egy évvel korábban.
 
Ezt már akkor sokan állították, amikor a Watson vagy a DeepMind még legfeljebb érdekes játék volt, mert jó volt kvízben, sakkban vagy góban.
Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2024 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.