A Magyarországon bejegyzett online kiskereskedelmi vállalkozások pályázhatnak a díjra.
Hirdetés
 

A közönségszavazás már elindult, és április 26-ára az is kiderül, hogy melyik lesz az a 21 kkv és nagyvállalat, melyek közül a szakmai zsűri kiválasztja Az Év Internetes Kereskedője verseny díjazottjait. A versenyen minden Magyarországon bejegyzett online kisekreskedelmi vállalkozás indulhat.

Tavaly több mint 40 ezren szavaztak. Idén még nagyobb az érdeklődés, a szervezők – az eNET, a Next Wave Europe, az Ecommerce Hungary (korábban SzEk.org), és az IVSZ – közleménye szerint időarányosan minden eddiginél többen adták le voksukat kedvenc webáruházukra. A szervezők ajándéksorsolással is serkentik a szavazókedvet. A részletek a verseny honlapján olvashatók, és a szavazatokat is ott lehet leadni.

Tavaly nagyvállalati kategóriában a Decathlon Magyarország, a kkv-k között pedig a Háda Webshop nyerte a díjat.

A szakmai és szubjektív megítélés is fontos

Bár a díjazottak kiválasztásában fontos szerepet kap a vásárlóközönség, az objektíven mérhető teljesítmény is számít: ez utóbbi testesíti meg a szervezők által felkért szakmai zsűri. Így a kereskedők lényegében két visszajelzést is kapnak: egyrészt a vásárlói elégedettségről az online kiskereskedelmi csatornák legelkötelezettebb használóitól, másrészt szakmai visszajelzéseket is kapnak a piacon elért pozíciójukról – állítja Deák András, a Next Wave Europe SmartCommerce igazgatója.

A vásárlóközpontúság fontossága a díjakban is tükröződik. A zsűri díjazza a legjobb online kampányt és a legjobb vásárlói élményt is. Emellett a leginnovatívabb kereskedő és a többcsatornás értékesítés legjobbja is díjat kap majd.

A hazai e-kereskedelem az eNET adatai szerint minden az értékesítési, mind pedig a keresleti oldalon átlagosan évi 10-20 százalékkal bővült az elmúlt tíz évben – ma már mindenféle netre kapcsolódó eszközről vásárolunk. Ennek a kiskereskedelmen túlnyúló hatásai is vannak. Megnőtt az igény például a bankkártyás fizetésre: a vásárlók 46 százaléka preferálná online vásárlásai során, míg a netes áruházaknak csak harmada biztosítja ezt. És már itt van a mobilfizetés is, amivel kapcsolatban jelentős a fogyasztók várakozást tapasztalnak a webáruházak üzemeltetői.

Emellett megfigyelhető, hogy a hagyományos bolti kereskedelem szereplői is érdeklődnek az e-kereskedelemben bevált digitális eszközök – tárolt fizetési adatok, személyre szabott ajánlatok, kiterjesztett valóság stb. – iránt. De az érdeklődés kölcsönös: nemzetközi trend, hogy a kiskereskedelmi cégek több platformon, de egységesen szeretnék kiszolgálni a vásárlóikat.

Piaci hírek

Mélyen a zsebébe nyúlt az Adobe

A cég története legnagyobb súlyú akvizícióját jelentette be. A marketingautomatizációs megoldásokat fejlesztő Markto 4,75 milliárd dollárért lesz az Adobe része.
 
Hirdetés

Megvédhetjük adat-önmagunkat?

Változnak a védelmi képességeink és a lehetőségeink is, ami miatt új játékszabályokat kell írnunk. Erről is szól majd a minden eddiginél pörgősebb és interaktívabb, megújult ITBN CONF-EXPO.

Hirdetés

Így tervezzünk IAM projektet – A kiemelt jogosultságok menedzsmentje

A kiemelt jogosultságok kezelésének legégetőbb kérdései, hogy hol vannak az informatikai rendszerek kritikus pontjai, kiknek van hozzáférése ezekhez, illetve mennyire tartjuk lojálisnak őket ahhoz, hogy rájuk bízzuk az érzékeny adatainkat és az üzletmenet folytonossága szempontjából létfontosságú rendszereink működését.

Az IT feladata a technológiahasználat leegyszerűsítése – lenne. A technológiához való hozzáférés biztosítása és felügyelete azonban megbonyolítja a dolgokat. Vajon át lehet vágni a gordiuszi csomót?

a melléklet támogatója a Balasys

ÉLŐBEN SIÓFOKRÓL

SAP NOW Hungary:
technológia és HR-víziók

Az SAP kétnapos rendezvénye az idén is követhető a Bitporton!

TOVÁBB A KÖZVETÍTÉSRE >

Reakció „A CIO-k elmondták, hogy alkalmazható az agilitás egy nagyvállalatnál” című cikkünkre, amely a CIO Hungary 2018 konferencia tudásmegosztást segítő programjának tapasztalatait foglalta össze.

A CIO-k elmondták, hogy alkalmazható az agilitás egy nagyvállalatnál

a Bitport
a Vezető Informatikusok Szövetségének
médiapartnere

Hogyan forradalmasítja a számítástechnikát a nanotechnológia? Majzik Zsolt kutató (IBM Research-Zürich) írása. Vigyázat, mély víz! Ha elakadt, kattintson a linkekre magyarázatért.
Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthetően, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport kilencedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2018 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.