Egyre több az internetes áruház nemzetközi szinten és itthon is. De vajon azzal mindenki tisztában van, mit szeretnek a "kattintós vásárlók", mik azok a funkciók és szolgáltatások, amiért költeni kezdenek a weben?
Hirdetés
 
Webáruházat létrehozni manapság már nem atomtudósokat megszégyenítő feladat. Minimális HTML tudás mellett, valamilyen tartalomkezelő (például WordPress vagy Joomla) vagy e-commerce (Magento) rendszer használatával, vagy épp valamilyen előre gyártott panelekkel építkező online szolgáltatást igénybe véve akár néhány nap alatt létrehozhatjuk saját internetes boltunkat, feltölthetjük árukkal, és várhatjuk az első rendeléseket. Sokszor azonban hiába.

A vonzás szabályai Az alábbi infografika a Lab24 piackutató cég felmérésén alapulva mutatja be azt a néhány alapvető tudnivalót, amit a kezdő webshop-tulajdonosoknak mindenképpen ismerniük kell. Persze senki ne gondoljon magasröptű, eddig titkos felismerésekre, a kutatás tapasztalatainak jó része egyértelmű.

A vásárlók egy része olyan termékekért megy internetes boltba, amelyeket élőben "ciki" lenne megvenni, fontosak számukra az árak, de még inkább az akciók, a kényelmes vásárlás, a jó vevőszolgálat, az ingyenes kiszállítás és a könnyen kezelhető visszáru lehetősége is. Az sem elhanyagolandó, ha a webshop vevőszolgálata készséges és elérhető, no és persze figyelembe veszi a kapcsolódó Facebook oldalon elhelyezett vevői hozzászólásokat, kritikákat is.



Ha a netes vásárláson múlna, rakétázna a magyar gazdaság
Lassan okosodnak a magyar webáruházak gazdái

A vízalatti robotflották kommunikációjában készül nagy dobásra egy izraeli startup

A Skana Robotics SeaSphere szoftvere egy régi problémát oldana meg a felszín alatt működő, pilóta nélküli járművek valós idejű adatmegosztásának biztosításával.
 
Hirdetés

Az ötlettől az értékteremtésig – egy jól működő adattudományi szervezet alapjai

Miért bukik el annyi adattudományi kezdeményezés már az indulás után? A válasz gyakran nem az algoritmusok összetettségében, hanem az adatok minőségében és kezelésében keresendő. Stabil adatforrások, következetes feature-kezelés és egy jól felépített Feature Store nélkül a gépi tanulás ritkán jut el a valódi üzleti értékteremtésig.

Sok szervezet adatvezéreltnek tartja magát, mert van BI rendszere és heti dashboardja. A valóságban azonban ennél többről van szó; a kérdés ugyanis nem az, hogy van-e elég adat, hanem, hogy mennyire jól használják a döntések meghozatalához.

a melléklet támogatója a One Solutions

EGY NAPBA SŰRÍTÜNK MINDENT, AMIT MA EGY PROJEKTMENEDZSERNEK TUDNIA KELL!

Ütős esettanulmányok AI-ról, agilitásról, csapattopológiáról. Folyamatos programok három teremben és egy közösségi térben: exkluzív információk, előadások, interaktív workshopok, networking, tapasztalatcsere.

2026.03.10. UP Rendezvénytér

RÉSZLETEK »

Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2025 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.