A Marketóra B2B szolgáltatásokat építettek, a Magento pedig a Commerce Cloud nevű e-keresekedelmi platform alapja lett – jelentették be az Adobe Summiton.

Új adatmegosztási és -elemzési lehetőségeket kínál vállalati ügyfelek értékesítési munkájához az Adobe az Experience Cloudban. Az Adobe ezt nem szolgáltatásként, inkább egy a Microsofttal közösen kialakított új adatmegosztási megközelítésként határozza meg. A két cég Las Vegasban, az Adobe Summiton jelentette be az együttműködést.

Az Account Based Experience-nek (ABX) nevezett megközelítés lényege, hogy a B2B szegmensben dolgozó marketingesek kampányaikat az Adobe által tavaly felvásárolt Marketo, a Microsoft Dynamics 365 for Sales és a LinkedIn adataira tudják építeni. A szélesebb adatkörrel elvileg sokkal pontosabban lehet a marketingüzeneteket célozni egy a kiskereskedelmi szegmensnél bonyolultabban működő piacon.

Steve Lucas, aki az Adobe-n belül a Marketo csapatát irányítja (korábban a Marketo vezérigazgatója), azzal indokolta a Microsofttal való szorosabb összefogást, hogy a B2B szegmensben az értékesítés sokkal bonyolultabb folyamat, mint amikor egyéneket kell megcélozni egy termékkel. Egyrészt sokkal hosszabb az értékesítési ciklus, hiszen hónapokig, sőt akár éven túl is húzódhat, másrészt általában a döntést több személy hozza meg.

A LinkedIn-fiókokból és a Dynamics for Salesből nyerhető adatok abban segítenek, hogy a marketing- és az értékesítési csapat teljesebb képet kapjon az ügyfelek döntéshozatali mechanizmusáról, az abban részt vevő személyekről, akiknek akár személyre szabott marketingüzeneteket is képesek lesznek így eljuttatni. Az elképzelés szerint az összetett, fiókalapú információk birtokában a marketing és az értékesítés is sokkal jobban össze tudja hangolni a munkáját.

A kiskereskedelmi platform is megtalálta a helyét

Az Adobe Summiton mutatták be azt a kiskereskedelmi platformot is, ami a szintén tavaly felvásárolt Magnetóra épül. A Commerce Cloud is a Experience Cloudból vehető igénybe.

A teljesen menedzselt felhőszolgáltatás, amit integráltak az Adobe felhős platformjának analitikai, maerkting és hirdetési szolgáltatásaiva,l mesterséges intelligencia segítségével figyeli az értékesítési folyamatok alakulását, és előrejelzésekkel segíti a hatékonyság javítását. A Commerce Cloud-ügyfelek mindezeket a folyamatokat speciális irányítópultokon, az ún. Commerce Dashboardokon követhetik és szabályozhatják. Az Adobe ígérete szerint az e-kereskedelmi platform az üzemeltetéssel kapcsolatos feladatokat leveszi a kereskedők válláról.

Az Adobe közleménye külön kiemeli, hogy a Commerce Cloud zökkenőmentesen integrálódik az Amazon piacterével. Egyszerűvé teszi a termékkatalógusok kezelését, biztosítja a rendelések és a készlet kezelését. Az Amazonon keresztül érkező összes megrendelés kezelhető a Commerce Cloud felületén. A felhős platform abban is segít, hogy a múltbeli vásárlásokból a kereskedők ügyfélprofilokat építsenek a további marketingtevékenységhez.

Az Adobe ígérete szerint a fejlett API-k, a mikroszolgáltatások és a rendszerintegrációs támogatás révén a felhős platform integrálható a meglévő ökoszisztémákkal, és használhatók maradnak a Magentóhoz korábban fejlesztett pluginek is.

Cloud & big data

A testkamerák felvételei alapján készítene rendőrségi jelentéseket az MI

Pontosabban a Draft One nevű MI-alkalmazás fejlesztője, aki szerint jó ötlet rábízni az ilyesmit a totál megbízhatatlan mesterséges intelligenciára.
 
Hirdetés

Adathelyreállítás pillanatok alatt

A vírus- és végpontvédelmet hatékonyan kiegészítő Zerto, a Hewlett Packard Enterprise Company platformfüggetlen, könnyen használható adatmentési és katasztrófaelhárítási megoldása.

A válasz egyszerű: arról függ, hogy hol, hogyan és milyen szabályozásoknak és üzleti elvárásoknak megfelelően tároljuk az információt. A lényeg azonban a részletekben rejlik.

a melléklet támogatója az EURO ONE Számítástechnikai Zrt.

CIO KUTATÁS

TECHNOLÓGIÁK ÉS/VAGY KOMPETENCIÁK?

Az Ön véleményére is számítunk a Corvinus Egyetem Adatelemzés és Informatika Intézetével közös kutatásunkban »

Kérjük, segítse munkánkat egy 10-15 perces kérdőív megválaszolásával!

LÁSSUNK NEKI!

Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2024 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.