Szerdán egy sajtótájékoztató keretében osztott meg részleteket a 4iG Csoport arról, miként kívánja egy brand alá hozni az elmúlt években tulajdonában került különböző távközlési szolgáltatók kínálatát. Ahogy az már korábban ismertté vált, a cégcsoport One márkanév alatt egyesíti telekommunikációs kereskedelmi szolgáltatásait.
A 2025. január 1-jétől életbe lépő változással az utolsó szakaszához érkezik az egyre több területen érdekelt nagyvállalat távközlési portfóliójának teljes megújítása, illetve egységesítése. Ennek megfelelően jövőre megszűnik márkaként funkcionálni a Vodafone Magyarország, a Digi, az Antenna Hungária és az Invitech, magukat a cégeket viszont csak később, várhatóan az év második felében olvasztják be a Vodafone Magyarország jogutódjaként megalakuló One Magyarország Zrt.-be.
Minden pillanat számít
A cégcsoport tájékoztatóján kiemelték, hogy a lépéssel Magyarország második legnagyobb telekommunikációs vállalata jön létre, amely a távközlési szolgáltatások teljes spektrumát lefedi a lakossági, illetve a kis- és nagyvállalati szegmensben. A One szlogenjével (Minden pillanat számít) a márka küldetését igyekeznek erősíteni, ami nem más, mint "a kapcsolatteremtés minden formájának támogatása a legkorszerűbb technológiai megoldásokkal".
A változásnak köszönhetően a lakossági ügyfelek egy szolgáltatótól vehetik igénybe a mobil és vezetékes adat- és hangszolgáltatásokat, továbbá a piacon egyedülálló tartalomszolgáltatásokat a hagyományos TV-től az interaktív digitális tartalmakig.
A One a közép- és nagyvállalati ügyfelek számára is integrált szolgáltatásportfóliót kínál: a hagyományos mobil és vezetékes adat- és hangszolgáltatások mellett havidíjas adatközponti és felhőalapú szolgáltatásokat, IT-biztonsági megoldásokat nyújt, de a portfólió részét képezik a privát 5G hálózati megoldások és az IoT is.
Egy márka mind felett
A szolgáltatásportfólió mellett az üzlethálózat is megújul: a DIGI, a Vodafone és a korábbi Invitel üzleteinek összevonásával a One 98 településen mintegy 135 üzletben várja majd ügyfeleit. Fontos változás lesz, hogy a lakossági ügyfélkiszolgálás is integráltan működik 2025-től: mind a DIGI, mind a Vodafone ügyfelei ugyanazon ügyfélszolgálati telefonszámon és már a One arculatával működő digitális felületeken – úgy mint weboldal és applikációk – intézhetik szolgáltatásaikkal kapcsolatos ügyeiket. A közép- és nagyvállalati – jelenlegi Invitech és Vodafone Business ügyfelek – szintén egy ügyfélszolgálati telefonszámon, egy weboldalon és nekik dedikált kapcsolattartójukon keresztül intézhetik ügyeiket.
A sajtóeseményen arra is felhívták a figyelmet, hogy a márkaváltás során a jelenlegi ügyfelek szerződései és szolgáltatásai változatlan formában folytatódnak. A Vodafone és DIGI ügyfeleket nem érinti a márkaváltás miatt automatikus csomag- vagy tarifaváltás, a meglévő szerződéses feltételek változatlanok maradnak.
Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak