Január elsejétől a Vodafone Magyarország mellett az Antenna Hungária, a Digi és az Invitech lakossági és vállalati távközlési szolgáltatásai is ugyanazon márkanév alatt lesznek elérhetők.

Szerdán egy sajtótájékoztató keretében osztott meg részleteket a 4iG Csoport arról, miként kívánja egy brand alá hozni az elmúlt években tulajdonában került különböző távközlési szolgáltatók kínálatát. Ahogy az már korábban ismertté vált, a cégcsoport One márkanév alatt egyesíti telekommunikációs kereskedelmi szolgáltatásait.

A 2025. január 1-jétől életbe lépő változással az utolsó szakaszához érkezik az egyre több területen érdekelt nagyvállalat távközlési portfóliójának teljes megújítása, illetve egységesítése. Ennek megfelelően jövőre megszűnik márkaként funkcionálni a Vodafone Magyarország, a Digi, az Antenna Hungária és az Invitech, magukat a cégeket viszont csak később, várhatóan az év második felében olvasztják be a Vodafone Magyarország jogutódjaként megalakuló One Magyarország Zrt.-be.

Minden pillanat számít

A cégcsoport tájékoztatóján kiemelték, hogy a lépéssel Magyarország második legnagyobb telekommunikációs vállalata jön létre, amely a távközlési szolgáltatások teljes spektrumát lefedi a lakossági, illetve a kis- és nagyvállalati szegmensben. A One szlogenjével (Minden pillanat számít) a márka küldetését igyekeznek erősíteni, ami nem más, mint "a kapcsolatteremtés minden formájának támogatása a legkorszerűbb technológiai megoldásokkal".

A változásnak köszönhetően a lakossági ügyfelek egy szolgáltatótól vehetik igénybe a mobil és vezetékes adat- és hangszolgáltatásokat, továbbá a piacon egyedülálló tartalomszolgáltatásokat a hagyományos TV-től az interaktív digitális tartalmakig.

A One a közép- és nagyvállalati ügyfelek számára is integrált szolgáltatásportfóliót kínál: a hagyományos mobil és vezetékes adat- és hangszolgáltatások mellett havidíjas adatközponti és felhőalapú szolgáltatásokat, IT-biztonsági megoldásokat nyújt, de a portfólió részét képezik a privát 5G hálózati megoldások és az IoT is.

Egy márka mind felett

A szolgáltatásportfólió mellett az üzlethálózat is megújul: a DIGI, a Vodafone és a korábbi Invitel üzleteinek összevonásával a One 98 településen mintegy 135 üzletben várja majd ügyfeleit. Fontos változás lesz, hogy a lakossági ügyfélkiszolgálás is integráltan működik 2025-től: mind a DIGI, mind a Vodafone ügyfelei ugyanazon ügyfélszolgálati telefonszámon és már a One arculatával működő digitális felületeken – úgy mint weboldal és applikációk – intézhetik szolgáltatásaikkal kapcsolatos ügyeiket. A közép- és nagyvállalati – jelenlegi Invitech és Vodafone Business ügyfelek – szintén egy ügyfélszolgálati telefonszámon, egy weboldalon és nekik dedikált kapcsolattartójukon keresztül intézhetik ügyeiket.

A sajtóeseményen arra is felhívták a figyelmet, hogy a márkaváltás során a jelenlegi ügyfelek szerződései és szolgáltatásai változatlan formában folytatódnak. A Vodafone és DIGI ügyfeleket nem érinti a márkaváltás miatt automatikus csomag- vagy tarifaváltás, a meglévő szerződéses feltételek változatlanok maradnak.

Mobilitás

Nehéz jelzőket találni az Nvidia teljesítményére

Az MI-csipek iránti keresletnek köszönhetően egy év alatt közel duplázódott a bevétel. Mindezt úgy, hogy már a tavaly ilyenkori eredmény sem volt gyenge...
 
Ezt már akkor sokan állították, amikor a Watson vagy a DeepMind még legfeljebb érdekes játék volt, mert jó volt kvízben, sakkban vagy góban.
Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2024 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.