A cég vélhetően hamarosan érkező szolgáltatása váratlanul bukkant fel az iOS-es alkalmazásboltban. A Blue-nak keresztelt előfizetéses modellel kapcsolatban a Twitter egyelőre nem kívánt nyilatkozni.

Valószínűleg akaratlanul adott ki a kelleténél hamarabb információkat új fizetős szolgáltatásáról a Twitter. Az App Store-ban a mikroblogos alkalmazás leírásában ugyanis megjelent egy Twitter Blue elnevezésű előfizetési lehetőség. A hivatalosan még nem bejelentett funkció az appban egyelőre inaktív, de egy kódokban előszeretettel turkáló twitterező több érdekes részlettel is szolgált.

A hülyének is megéri?

Jane Manchun Wong már két héttel ezelőtt beharangozta a szolgáltatást a Twitter alkalmazásának frissítésében talált információkra alapozva. Az akkori és a legfrissebb nyomok szerint a Blue egy sor extra lehetőséget biztosít azoknak a felhasználóknak, akik hajlandók minderre havonta 3 dollárt áldozni.
 


A lelkes kutató korábban arról írt, hogy különböző szintű előfizetések érkezhetnek, de egyelőre csak a Blue látszik biztosnak. Az előfizetők többek között lehetőséget kapnak az üzenetek limitált idejű visszavonására, illetve egy olvasó mód elérésére, amely a hosszabb üzenetfolyamokat próbálja fogyasztható szöveggé varázsolni. Igaz, utóbbi könnyen lehet, hogy induláskor még nem is lesz elérhető, és csak egy későbbi frissítéssel érkezik majd.

A Twitter fizetős kuncsaftjai ezen kívül olyan "észbontó" prémium funkciókat is kapnak, mint az app ikonjának megválasztása a telefon képernyőjén, illetve különböző színsémák használata az alkalmazásban. Ironikus módon tehát a Blue (Kék) elnevezésű előfizetéssel a twitterezők mobilos felülete lehet nem kék is.

A hírre reagáló internetezők közül többen felvetették, hogy mindennek maximum akkor látnák értelmét, ha az előfizetés egyben reklámmentesítené is a platformot, ám erre utaló jeleket nem fedezett fel a program kódjában az információkat közlő kutató.

Maga a cég egyébként egyelőre semmilyen formában nem kívánta kommentálni a fentieket, bár a társaság vezetői korábban azt megerősítették, hogy valamiféle fizetős modell érkezni fog.

Ettől nem leszünk szuperkövetők

Érdemes megjegyezni azt is, hogy a Blue teljesen más szolgáltatás lesz, mint a korábban beharangozott, jelenleg tesztfázisban lévő Super Follow funkció. Utóbbiról egyelőre annyit lehet tudni, hogy a Patreonhoz hasonlóan működne, azaz a felhasználók dönthetnek úgy, hogy egy-egy számukra értékes tartalomelőállítót nem csupán figyelmükkel, de közvetlen anyagi támogatással is megtisztelik. Az előfizetők ezért cserébe exkluzív anyagokat, külön hírlevelet, vásárlási kedvezményt és egyéb kiváltságokat kaphatnak a "mezítlábas követőkhöz" képest.

Közösség & HR

A Tesla bármelyik másik márkánál több halálos balesetben érintett

Az elmúlt években gyártott járműveket vizsgálva kiderült, hogy az amerikai utakon a Teslák az átlagosnál kétszer gyakrabban szerepelnek végzetes ütközésekben a megtett mérföldek arányában.
 
Ezt már akkor sokan állították, amikor a Watson vagy a DeepMind még legfeljebb érdekes játék volt, mert jó volt kvízben, sakkban vagy góban.
Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2024 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.