A cég vélhetően hamarosan érkező szolgáltatása váratlanul bukkant fel az iOS-es alkalmazásboltban. A Blue-nak keresztelt előfizetéses modellel kapcsolatban a Twitter egyelőre nem kívánt nyilatkozni.

Valószínűleg akaratlanul adott ki a kelleténél hamarabb információkat új fizetős szolgáltatásáról a Twitter. Az App Store-ban a mikroblogos alkalmazás leírásában ugyanis megjelent egy Twitter Blue elnevezésű előfizetési lehetőség. A hivatalosan még nem bejelentett funkció az appban egyelőre inaktív, de egy kódokban előszeretettel turkáló twitterező több érdekes részlettel is szolgált.

A hülyének is megéri?

Jane Manchun Wong már két héttel ezelőtt beharangozta a szolgáltatást a Twitter alkalmazásának frissítésében talált információkra alapozva. Az akkori és a legfrissebb nyomok szerint a Blue egy sor extra lehetőséget biztosít azoknak a felhasználóknak, akik hajlandók minderre havonta 3 dollárt áldozni.
 


A lelkes kutató korábban arról írt, hogy különböző szintű előfizetések érkezhetnek, de egyelőre csak a Blue látszik biztosnak. Az előfizetők többek között lehetőséget kapnak az üzenetek limitált idejű visszavonására, illetve egy olvasó mód elérésére, amely a hosszabb üzenetfolyamokat próbálja fogyasztható szöveggé varázsolni. Igaz, utóbbi könnyen lehet, hogy induláskor még nem is lesz elérhető, és csak egy későbbi frissítéssel érkezik majd.

A Twitter fizetős kuncsaftjai ezen kívül olyan "észbontó" prémium funkciókat is kapnak, mint az app ikonjának megválasztása a telefon képernyőjén, illetve különböző színsémák használata az alkalmazásban. Ironikus módon tehát a Blue (Kék) elnevezésű előfizetéssel a twitterezők mobilos felülete lehet nem kék is.

A hírre reagáló internetezők közül többen felvetették, hogy mindennek maximum akkor látnák értelmét, ha az előfizetés egyben reklámmentesítené is a platformot, ám erre utaló jeleket nem fedezett fel a program kódjában az információkat közlő kutató.

Maga a cég egyébként egyelőre semmilyen formában nem kívánta kommentálni a fentieket, bár a társaság vezetői korábban azt megerősítették, hogy valamiféle fizetős modell érkezni fog.

Ettől nem leszünk szuperkövetők

Érdemes megjegyezni azt is, hogy a Blue teljesen más szolgáltatás lesz, mint a korábban beharangozott, jelenleg tesztfázisban lévő Super Follow funkció. Utóbbiról egyelőre annyit lehet tudni, hogy a Patreonhoz hasonlóan működne, azaz a felhasználók dönthetnek úgy, hogy egy-egy számukra értékes tartalomelőállítót nem csupán figyelmükkel, de közvetlen anyagi támogatással is megtisztelik. Az előfizetők ezért cserébe exkluzív anyagokat, külön hírlevelet, vásárlási kedvezményt és egyéb kiváltságokat kaphatnak a "mezítlábas követőkhöz" képest.

Közösség & HR

Tíz perc alatt töltöttek fel egy nagy energiasűrűségű akkut

A kísérletnek az ad plusz nyomatékot, hogy ott van mögötte Rachid Yazami, akinek a lítium-ion akkuk egyik kulcsösszetevőjét köszönhetjük.
 
A vállalati IT-biztonságra is igaz: a pokolba vezető út jó szándékkal van kikövezve. Hogyan viselkednek az alkalmazottak a kibertérben?

a melléklet támogatója az Invitech

A KPMG immár 22. alkalommal kiadott CIO Survey jelentése szerint idén az informatikai vezetők leginkább a digitalizációra, a biztonságra és a szoftverszolgáltatásokra koncentráltak.

Használtszoftver-kereskedelem a Brexit után

Az EU Tanácsa szerint összeegyeztethető a backdoor és a biztonság. Az ötlet alapjaiban hibás. Pfeiffer Szilárd fejlesztő, IT-biztonsági szakértő írása.
Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizenegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2021 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.