A 2000-ben alapított, IT-biztonsági megoldásokat fejlesztő Balabit hamar kinőtte az országhatárokat. Ma már a világ minden pontján elérhetők termékei viszonteladókon keresztül, de közvetlen jelenléttel rendelkeznek Nyugat-Európában, a tengerentúlon és a Távol-Keleten is. A még mindig startupokra jellemző növekedési számokat produkáló cégcsoport vezetőségébe két új szakember érkezett.
Kereskedelem és marketing
Peter O’Neill mint Senior Vice President of Worldwide Sales, azaz a globális kereskedelemért felelős alelnökként, Matthew Ravden (nyitó képünkön) pedig Vice President and Chief Marketing Officer pozícióban csatlakozott a Balabit csapatához. Utóbbi alelnöki pozícióban látja majd el a marketinghez köthető tevékenységek felügyeletét. A hivatalos közlemény szerint az új vezetők elsődleges feladata a vállalat nemzetközi terjeszkedésének elősegítése és az Egyesült Államok piacán is versenyképes brand felépítése lesz.
Peter O’Neill ezt megelőzően Global VP of Sales pozícióban dolgozott a Corvil Limitednél, ahol pénzintézetek elektronikus kereskedelmi rendszereinek továbbfejlesztésén dolgoznak. Matthew Ravden egy felhő biztonsággal és archiválással foglalkozó vállalattól, a Mimecasttől érkezett, ahol a Chief Strategy Officer pozíciót töltötte be.
Több körös fejlődés
A magyar vállalat utóbbi években tapasztalt fejlődését segítette a szakmai befektetők megjelenése. Első körben egy londoni befektetési csoport invesztált 8 millió dollárt, majd tavaly ilyenkor már a második körös befektetésről beszélgettünk a cég társalapító-ügyvezetőjével, Györkő Zoltánnal.
Az elmúlt másfél évben a Balabit irodát nyitott Londonban és New Yorkban, melyek egyaránt hozzájárultak ahhoz, hogy a vállalat képes volt megháromszorozni az USA piacról származó bevételét. Utóbbi azonban még mindig elmarad a potenciális lehetőségekhez képest, ezért nem véletlen, hogy erre a piacra fókuszálva igazoltak új embereket.
Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak