CIO BUDAPEST

2019. november 6.

La Vida Duna Rendezvényház

Most következik  |  Információ  |  Kapcsolat

CIO BUDAPEST 2019:
Gyorsabban, agilisabban, együtt!

2019. november 6.

BUDAPEST

La Vida Duna Rendezvényház

a helyszín megközelítése »

A hatodik éve megrendezett CIO Budapest a kétnapos tavaszi CIO Hungary mellett novemberben is összehívja az ország legfelkészültebb IT-vezetőit. A konferencia esettanulmányokat mutat be azokról a sikeres projektekről, amelyek a digitális transzformáció jó gyakorlatainak tekinthetők.

Az új technológia egyik gyakran emlegetett előnye, hogy rövidül az ötletek piacosításának ideje, a „time to market”. És valóban rövidül, ahogy az kiderül a technológiák térfoglalásának üteméből is. Hogyan változik mindezzel a CIO szerepe, mely területekkel és hogyan kell együttműködnie a vállalaton belül, hogy annak egésze képes legyen megbirkózni a változással?

Célcsoport: nagyvállalatok és a nagy informatikai struktúrával működő szervezetek CIO-i, IT-technológiai vezetői és gazdasági vezetői.

Tervezett létszám: 60-70 fő

A CIO Budapest konferencia zártkörű és ingyenes, de a részvétel regisztrációhoz kötött. A részvételi lehetőséget a CIO Klub tagjainak VIP vendégként biztosítjuk állandó rendezvényeinkre.

A KONFERENCIA PROGRAMJA

9:00

Strausz György

a Vezető Informatikusok Szövetségének elnöke,
a Stelius Holding csoportszintű CIO-ja

Megnyitó: az IT osztódással szaporodik?

A vállalati rendszerek komplexitása új vezetői feladatokat és korábban nem létező szerepköröket hozott létre a vállalati IT-szervezetekben. Ennek a gyors változásnak a követését segíti, ha tanulunk egymás tapasztalataiból.

9:15

Popovics László [keynote]

az OTP Bank elosztott rendszereket fejlesztő részlegének vezetője

IT-szervezet blokchain alapokon

Az előadás bemutatja, hogy a Blockchain technológia és az elosztott rendszerek hogyan inspirálhatják egy vállalat szervezeti kialakítását. Kiderül, hogy az elosztott működés hogyan teszi hatékonnyá olyan technológiák bevezetését, mint a mikro-szervíz architektúra. Az előadás második felében arról kapunk áttekintést, hogy milyen buktatói lehetnek a mikro-szervíz architektúrának, és ezek milyen módon orvosolhatók.

9:40

Salga Péter

a Dyntell ügyvezető igazgatója

Just In Time információ és mesterséges intelligencia

Egy kontrolling rendszer, amely automatikusan felügyeli a vállalat belső folyamatait, lehetővé teszi a gyors beavatkozást is. Az előadás során esettanulmányokon keresztül ismerhet meg a közönség egy sokcélú üzleti intelligencia rendszert, illetve azt, hogy hogyan kapcsolódik egymáshoz használat közben az adatvizualizációs, tervezési, elemzési, workflow, ETL és advanced analitikai funkció.

10:00

Rab Gergely

a Dell Technologies Magyarország szenior tanácsadója

Ügyfélélményt befolyásoló IT szolgáltatások

Az ügyfélélmény nem csak az ügyfelek, hanem az alkalmazottak számára is fontos. Hogyan segíti a hatékonyságnövelést az ún. Work-Life Balance koncepció? Hogyan alakítja át a modern munkahelyeket, a távmunkát vagy a csoportmunkát?

10:25

Gyepes Máté

senior marketing manager, Aruba Cloud

Így kíméld az IT-büdzsédet!
Zöld adatközpont mint költségcsökkentő tényező

Gyakorlati szempontok felhőszolgáltató-választáshoz. Az SLA az alap. De vannak további szempontok is. Az előadás bemutatja, milyen előnyökkel jár egy megújuló energiát használó adatközpontokra épülő felhőszolgáltatás.

10:45

Leveli András

az LSK Hungária fejlesztési vezetője

Jógyakorlat-cunami az ügyfélélmény-fejlesztésről

Különböző ügyfelek, különböző iparágak, különböző fájdalompontok... egy megoldás. Az előadás során már működő használati esetekkel ismerkedhetnek meg a résztvevők.

11:10

Kávészünet

11:55

Megyeri Lajos

projektvezető, KIFÜ Projektmenedzsment Főosztály

A Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség szerepe a Digitális Jólét Program megvalósításában – A GINOP 3.3.1 projekt tükrében

A Digitális Jóléti Program eredményei közvetve visszahatnak az egész gazdaságra.

12:15

Simon Anita

account manager, TopDesk

Integrált helpdesk: a telefontól a chatbotig

A 21. századi helpdesk egyik legnagyobb kihívása, hogy a megannyi kommunikációs csatorna mellett is pontos, hatékony munkát végezzen, egyúttal a megkeresésekre is hamarabb reagáljon. Hogyan tudjuk ezt elérni? Milyen lehetőségeink lesznek a jövőben? Esettanulmány.

12:40

Dormány Tamás

service director, Duna Elektronika

A megnövekedett adatmennyiség kezelése hardveres erőforrás bővítése nélkül

Az ügyfelünk adatmennyisége jelentősen megnövekedett, de a rendelkezésére álló hardveres erőforrásokat nem akarta bővíteni, és egy másodlagos mentésre is szükség volt. Ehhez olyan megoldást kerestünk, amivel magas deduplikációs ráta érhető el, és felhőbe is tud menteni.

13:00

Csillag Dávid

a Pillér Kft. stratégiai igazgatója

Kovács Lajos

a Richter Gedeon Nyrt. IT-startégiáért felelős vezetője

Sárvári Richárd

a Telenor Magyarország IT-fejlesztési igazgatója

Építsünk adatvezérelt vállalatot! A jó adatstratégia kialakításának feltételei [kerekasztal]

Gyártó, kereskedő, szolgáltató cégek informatikai és/vagy digitalizációs vezetői vitatják, hogyan lehet megteremteni az adatvezérelt döntéshozatal feltételeit. Milyen feltételek kellenek a folyamatok és a technológia szintjén ahhoz, hogy a vállalatirányítási rendszerekből és az egyéb forrásokból származó adatok elemzésével a döntéseket valóban segítő és valós idejű információhoz jussunk?

A beszélgetést vezeti:

Szalkai Gergely

projektmenedzsment szakértő

13:45

Konferenciazárás, ebéd

A CIO BUDAPEST 2019 TÁMOGATÓI

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizenegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2020 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.