Februártól Grósz Judit a Microsoft Magyarország marketing- és operatív igazgatója. Elődje, Sarusi Gyula regionális vezetőként folytatja.
Grósz Judit, aki 2012 júliusától töltötte be a Microsoft Magyarországnál az új technológiák meghonosításáért és népszerűsítéséért felelős szervezeti egység vezetői posztját, 2015. február 1-jei hatállyal a vállalat marketing- és operatív igazgatójaként folytatja. Elődje, Sarusi Gyula 2011 augusztusa óta vitte a boltot, a továbbiakban a közép-kelet-európai régió vállalati és partnerkapcsolati üzletág vezetője vezetője lesz.
 
A közgazdász végzettségű, MBA diplomával rendelkező Grósz Judit másfél évtizedes szakmai tapasztalattal rendelkezik a telekommunikáció és a média, illetve a konzumer piac világában. A UPC-nél 2000 óta a marketing, az értékesítési, később pedig a tartalomfejlesztési területet is vezette. A Microsoft közleménye szerint széles körű tapasztalatai vannak a technológiai piacról, az új technológiák meghonosításáról és a fogyasztói nyelvre való átültetéséről.
Közösség & HR

Mikrovállalkozót csinált chatbotjából az Anthropic

A házon belül lefolytatott kísérleti projekt során az algoritmus stabilan szállította a furcsábbnál furcsább megoldásokat. A cég igyekszik az itt leszűrt tapasztalatokat a modellek fejlesztésénél kamatoztatni.
 
Hirdetés

Így újult meg Magyarország leggyorsabb mobilhálózata

Közel 100 milliárd forintos beruházással, a rádiós és maghálózat teljes modernizációjával zárult le a Yettel történetének egyik legnagyobb műszaki fejlesztése.

A kompromittált rendszerek, a dark weben felbukkanó ügyféladatok vagy a zsarolóvírus-kampányok következményei már a vezérigazgatói és pénzügyi igazgatói irodában csapódnak le – jogi, reputációs és üzleti szinten is. Lehet és kell is védekezni ellene.
Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2025 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.