Februártól Grósz Judit a Microsoft Magyarország marketing- és operatív igazgatója. Elődje, Sarusi Gyula regionális vezetőként folytatja.
Grósz Judit, aki 2012 júliusától töltötte be a Microsoft Magyarországnál az új technológiák meghonosításáért és népszerűsítéséért felelős szervezeti egység vezetői posztját, 2015. február 1-jei hatállyal a vállalat marketing- és operatív igazgatójaként folytatja. Elődje, Sarusi Gyula 2011 augusztusa óta vitte a boltot, a továbbiakban a közép-kelet-európai régió vállalati és partnerkapcsolati üzletág vezetője vezetője lesz.
 
A közgazdász végzettségű, MBA diplomával rendelkező Grósz Judit másfél évtizedes szakmai tapasztalattal rendelkezik a telekommunikáció és a média, illetve a konzumer piac világában. A UPC-nél 2000 óta a marketing, az értékesítési, később pedig a tartalomfejlesztési területet is vezette. A Microsoft közleménye szerint széles körű tapasztalatai vannak a technológiai piacról, az új technológiák meghonosításáról és a fogyasztói nyelvre való átültetéséről.
Közösség & HR

A magyarok fontosnak érzik a digitális képességeket, de sokaknak van mit tanulnia

Egy friss hazai reprezentatív felmérés szerint honfitársaink több mint fele érzi úgy, hogy digitális ismeretein lenne mit csiszolni.
 

CIO KUTATÁS

AZ IRÁNYÍTÁS VISSZASZERZÉSE

Valóban egyre nagyobb lehet az IT és az IT-vezető súlya a vállalatokon belül? A nemzetközi mérések szerint igen, de mi a helyzet Magyarországon?

Segítsen megtalálni a választ! Töltse ki a Budapesti Corvinus Egyetem és a Bitport anonim kutatását, és kérje meg erre üzleti oldalon dolgozó vezetőtársait is!

Az eredményeket május 8-9-én ismertetjük a 16. CIO Hungary konferencián.

LÁSSUNK NEKI!

Mit tartogat a jövő ebben a rendkívül dinamikusan fejlődő környezetben?
Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2025 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.