A OnePlus október 27-én indítja el első előrendelési akcióját a Plus készülékre.

Az androidosok körében már-már misztikus rajongás övezi a kínai OnePlus gyártót és annak első, Plus névre hallgató készülékét. Az Oppo csapatából kiváló cég teljesen új alapokra próbálja helyezni a mobil értékesítését, amire szükség is van, mivel a készülék annyira vonzó a vásárlók szemében, hogy másként képtelenek lennének lekövetni az igényeket.

Meghívóból előrendelés

A OnePlus One a versenytársakhoz képest nyomott áron, 350 dollárért kínál olyan képességeket (5,5 colos, full HD kijelző, négymagos processzor), amelyek más gyártónál ennek legalább a kétszeresébe kerül. A nagyjából 85 ezer forintos vételár alaposan megmozgatja az érdeklődőket, akik eddig csak egy speciális meghívó rendszeren belül juthattak hozzá a telefonhoz.

Ez azt jelentette, hogy regisztrálás után bizonyos feladatokat (a gyártó oldalának lájkolása, fórumhozzászólás írása, stb.) kellett elvégezni, hogy egyáltalán esélyük legyen meghívó kapni ahhoz, hogy a vásárlási folyamatot elindítsák. Erre azért van szükség, mert kezdő gyártóként a OnePlus képtelen lenne a felfokozott igényeket kielégíteni, mellesleg egyébként is vonzóbb az a termék, amihez nehéz hozzájutni.

Mindezt kihasználva a OnePlus 20-30 ezres adagokban bocsátotta ki a meghívókat, most azonban a széles tömegek előtt is megnyílik végre a vásárlási lehetőség. A kínai vállalat bejelentette, hogy október 27-én (a meghívó rendszer megtartása mellett) elindítja az első előrendelési akciót: ezen a napon egyetlen órán át (magyar idő szerint délután 4-től) adhatók le a megrendelések a mobilra.

Rövid idő alatt minél többet

A cég ígérete szerint, aki ez alatt az idő alatt sikeres megrendelést ad le, az mindenképpen hozzájut a termékhez, azt viszont most még nem lehet megbecsülni sem, hogy milyen terhelést kapnak majd a szerverek. A főleg kínai gyártók (pl. Xiaomi) által előszeretettel alkalmazott, úgynevezett flash típusú akciók jellegzetessége, hogy az adott mobilt percek alatt felvásárolják, amin az sem segít, hogy egyszerre legfeljebb két terméket lehet a kosárba helyezni.

A OnePlus üzleti taktikája hasonló a többi, kínai szereplőjéhez: adagokban gyártja le a mobilokat, készleteket nem halmoz fel, hagyományos üzlethálózatot nem tart fenn, marketing tevékenységeit kizárólag a netre összpontosítja, aminek markáns eleme a közösség építés. Mindezzel jelentősen csökkennek a marketing költségek, aminek következménye a készülék piaci állapotokhoz képest jóval alacsonyabb ára.

Az előrendeléshez mindössze regisztrálni kell, a szállítási célpontok között azonban Magyarország nem szerepel, de több olyan európai ország (Ausztria, Németország, Olaszország, stb.) ott van a listában, ami már elérhető közelségbe hozza a OnePlus One-t. (Bár ez esetben a kedvezőtlenebb, 300 eurós árral kel számolni...)

Konzumer tech

Lehet, hogy éppen most tesszük tönkre a Föld mágneses mezejét

A műholdcsordákat tenyésztő űrvállalkozók eddig is sikeresen kiakasztották néhány tudományterület képviselőit, de úgy tűnik, hogy a sornak még messze nincs vége.
 
Hirdetés

Adathelyreállítás pillanatok alatt

A vírus- és végpontvédelmet hatékonyan kiegészítő Zerto, a Hewlett Packard Enterprise Company platformfüggetlen, könnyen használható adatmentési és katasztrófaelhárítási megoldása.

Hol, milyen adatokat és hányszorosan tároljunk ahhoz, hogy biztonságban tudhassuk szervezetünk működését egy nem várt adatvesztési incidens esetén is?

a melléklet támogatója az EURO ONE Számítástechnikai Zrt.

CIO KUTATÁS

TECHNOLÓGIÁK ÉS/VAGY KOMPETENCIÁK?

Az Ön véleményére is számítunk a Corvinus Egyetem Adatelemzés és Informatika Intézetével közös kutatásunkban »

Kérjük, segítse munkánkat egy 10-15 perces kérdőív megválaszolásával!

LÁSSUNK NEKI!

Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2024 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.