Blue Mobile néven kínálja saját márkás mobilszolgáltatását a Lidl Áruházlánc. A hátteret a Magyar Telekom biztosítja.
A korábban kiszivárgott információk megerősítéseként a mai nap hivatalos sajtóközleményben adta hírül a Lidl áruházlánc, hogy saját márkás mobilszolgáltatással lép piacra február elsején. A Blue Mobile néven futó szolgáltatáshoz a távközlési termékeket és az infrastruktúrát a Magyar Telekom biztosítja, a Lidl értékesítő patner lesz. Az új szolgáltatás február 1-től érhető majd el a diszkontlánc valamennyi áruházában, közel 150 értékesítési ponton.


A Lidl saját márkás mobilszolgáltatása keretében önálló SIM-kártyákat és készülékes csomagokat egyaránt kínál, prepaid konstrukcióban. A telefonos portfóliót alap- és középkategóriás termékek alkotják, de a választék a tervek és kereslet függvényében felső kategóriás készülékekkel is bővülhet a későbbiekben - áll a cég közleményében. Árakról és egyéb konkrétumokról nem közöltek semmit, pusztán azt hangsúlyozta a diszkontlánc

Van mire alapozni  A Lidl Németországban már rendelkezik tapasztalatokkal a mobilszolgáltatások értékesítése területén, évek óta jelen van a mobilszolgáltatói szegmensben Lidl Mobile néven. A Telefónica (O2) viszonteladói partnereként feltöltőkártyás ajánlatokat értékesít, melyek hang és adatszolgáltatást egyaránt tartalmaznak.

De itthon sem példa nélküli az ilyesmi, hiszen a Tesco a Vodafone-nal közösen már tavaly ősszel bejelentette, hogy 2012 első felében közös értékesítésbe kezdenek. A Lidl a kisebb hírverés ellenére gyorsabban lépett, és elmondhatja magáról, hogy itthon az első élelmiszerlánc, amely ilyen termékekkel is várja a vevőket.

A Lidl Magyarországon 2004-ben jelent meg piaci szereplőként, mikor első logisztikai központját és 12 üzletét is megnyitotta. Mára már országszerte 148 áruháza, 3 logisztikai központja (Székesfehérvár, Hejőkürt, Szigetszentmiklós) és több mint 3200 dolgozója van.

Felemás éven van túl a hazai mobilpiac
Az állam maradt versenyben a mobilszolgáltatói pályázaton
Tesco Mobile: Vodafone is meg nem is

A Tesla bármelyik másik márkánál több halálos balesetben érintett

Az elmúlt években gyártott járműveket vizsgálva kiderült, hogy az amerikai utakon a Teslák az átlagosnál kétszer gyakrabban szerepelnek végzetes ütközésekben a megtett mérföldek arányában.
 
Ezt már akkor sokan állították, amikor a Watson vagy a DeepMind még legfeljebb érdekes játék volt, mert jó volt kvízben, sakkban vagy góban.
Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2024 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.