Miközben a mobilgyártók a Mobile World Congress színpadain tárják a nagyközönség elé újdonságaikat, a Pebble a Kickstarteren csinált egy kisebb forradalmat. Az egy héttel ezelőtt leleplezett új, színes kijelzős Pebble Time is elég volt ahhoz, hogy a Kickstarter szerverei elfüstöljenek, tegnap azonban a cég rátett egy lapáttal és bemutatta az Apple Watch-ra hajazó Steel verziót.
Acélos újítás
A Time modell elegánsabb, drágább kiadását a bátrabbak szimpla nyúlásnak titulálják, hiszen valóban sok vonásában hasonlít az Apple áprilisra várt eszközére. A Pebble Time Steel elsősorban abban különbözik az alap órától, hogy az egész ház rozsdamentes acélból készült, aminek következtében vastagabb és valamivel nehezebb is az alapkivitelnél. De nem csak a kinézeten finomhangoltak a fejlesztők: a valamivel nagyobb ház egy erősebb akkut rejt, ami már 10 napos használati időt ígér.
A Pebble Time Steel arany verziója
A kijelző is egy új, alaposabban kimunkált felületet kapott, az oldalán található nyomógombok is jobb minőségűek, minőségi érzetet keltenek, és az óra kerete is vékonyabb a korábbinál, így annak ellenére, hogy vastagabb és nehezebb, mégis kisebbnek tűnik az alap Pebble Time-nál. Átdolgozták a szíj szerkezetét is, ami most már nem csípi be viselőjének karszőrzetét, ami apróságnak tűnik, mégis komoly fájdalmakat spórol meg a tulajdonosának.
SmartStrap szíj
Az igazi nagy húzás mégsem az, hogy a még aktív és futó Kickstarter kampányt frissítették egy új, az Apple Watch babérjaira törő elegáns órával, hanem a Smart Strap koncepció bemutatása, amivel az eddigi szoftverfejlesztő, programozói közösséget a hardveresekkel is kibővíti. A Pebble Time Steel alján elhelyezett új csatlakozó lehetővé teszi ugyanis a kiegészítő gyártóknak, hogy különböző szenzorokkal, modulokkal (GPS, NFC, plusz akkumulátor) felturbózott szíjakat hozzanak létre, amelyek az órára felcsatolva további funkciókkal látják el azt.
Minden rekord megdőlt
A három színben (acél, fekete, arany), az eredeti modellhez képest két hónappal később, júliusban érkező óra az eddigi adakozók számára is elérhető, mivel van lehetőség az eredeti rendelés megújítására. Aki a Kickstarteren szeretné megszerezni, annak az Steel kiadás 250 dollárba kerül, a végső kereskedelmi ár 299 dollár lesz. A kampányból még 23 nap van hátra, eddig több mint 60 ezren támogatták a projektet, és jelenleg 15 millió dollár fölött áll az összesített eredmény, ami abszolút rekord a közösségi finanszírozási oldal történelmében.
Digitalizáció a mindennapokban: hogyan lesz a stratégiai célból napi működés?
A digitális transzformáció sok vállalatnál már nem cél, hanem elvárás – mégis gyakran megreked a tervezőasztalon. A vezetői szinten megfogalmazott ambiciózus tervek nehezen fordulnak át napi működéssé, ha hiányzik a technológiai rugalmasság vagy a belső kohézió.
CIO KUTATÁS
AZ IRÁNYÍTÁS VISSZASZERZÉSE
Valóban egyre nagyobb lehet az IT és az IT-vezető súlya a vállalatokon belül? A nemzetközi mérések szerint igen, de mi a helyzet Magyarországon?
Segítsen megtalálni a választ! Töltse ki a Budapesti Corvinus Egyetem és a Bitport anonim kutatását, és kérje meg erre üzleti oldalon dolgozó vezetőtársait is!
Az eredményeket május 8-9-én ismertetjük a 16. CIO Hungary konferencián.
Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak