A Tesco Mobile ügyfelei ingyenes beszélgetést kapnak havi bevásárlásaik után.

Több mint két év telt el azóta, hogy a Tesco Mobile virtuális mobilszolgáltatóként megkezdte tevékenységét Magyarországon és most jutottak oda a folyamatok, hogy a Tesco áruházakban való vásárlást telefonálási kedvezményekkel kössék össze. Az áruházlánc ügyfeleinek hűségkártyájára eddig is kerültek pontok akkor, ha a mobilszolgáltatással összefüggő tranzakciókat folytattak, most azonban ellenkező irányba is működik a dolog.

1000 Ft = 1 perc

A Tesco Mobile Ingyen Percek opciója végtelenül egyszerűen működik: a Clubcarddal rendelkező vásárló minden 1000 forintos vásárlás után 1 perc ingyen beszélgetést kap a szolgáltatótól. A Tesco közleménye szerint ma hazánkban 2 millió vásárló rendelkezik Clubcard kártyával, és az ő bevásárlásaik jelentik a Tesco 700 milliárd forintot meghaladó éves forgalmának több mint felét, azaz az ő aktivitásuk, vásárlásaik, illetve az ingyenes percek beváltása komoly fordulatot hozhat a feltöltőkártyás piacon.

Egy Clubcard azonosító egy telefonszámhoz rögzíthető, a vásárlások (történjen az akár online felületen) után járó perceket minden hónap végén összesítik, amiket a következő hónap 10. napjáig írnak jóvá az előfizetők számláján. Az így kapott percek kizárólag belföldön, belföldi normál díjas mobil-, vagy vezetékes számok hívására használható fel, azaz a roaming és az emelt díjas számok nem jöhetnek szóba. Fontos részlet még, hogy a vásárlás után kapott percek 30 napig használhatók fel, azok nem halmozhatók és nem is vihetők át a következő hónapra.

Változtathat a szokásokon

Szemán Orsolya, a Tesco Mobile cégvezetője szerint egy havi 20-30 ezer forintos nagybevásárlás alkalmas lehet arra, hogy teljesen eltüntesse egy család telefonálási költségeit, ami adott esetben azt is okozhatja, hogy az előfizetők a számlás konstrukció helyett feltöltőkártyára váltsanak.

A Tesco Mobile 2012. március 1-jén kezdte meg hazai működését a Vodafone műszaki és hálózati támogatása mellett. A két évvel ezelőtti indulás óta jelentősen bővült az elérhető mobilok száma: a kezdeti öt készülékhez képest mára 12 darab okostelefon, egy táblagép és 5 darab hagyományos, nyomógombos telefon található meg a szolgáltató kínálatában.

Konzumer tech

Az olaszok olajjal locsolgatják az USA és az EU parázs kereskedelmi vitáját

Az amerikai techvállalatokkal szemben támasztott olasz áfakövetelés minden olyan vállalatot érinthet, ahol ingyenes szolgáltatásokat kötnek össze a felhasználói adatok begyűjtésével.
 
A kompromittált rendszerek, a dark weben felbukkanó ügyféladatok vagy a zsarolóvírus-kampányok következményei már a vezérigazgatói és pénzügyi igazgatói irodában csapódnak le – jogi, reputációs és üzleti szinten is. Lehet és kell is védekezni ellene.
Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2025 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.