A Kuvée teljesen új szintre emeli a technológiával megtámogatott borozást.

Tudtuk, hogy előbb vagy utóbb megtörténik, hiszen miért pont a borfogyasztás maradna ki az okosítás oly népszerű folyamatából. A Kuvée rendszere a trendekre rímelve közösségi finanszírozással szeretne híveket és bevételt szerezni, és az Indiegogo oldalán elindított kampányt nézve a siker borítékolható.

Sztorizik a borról

Az intelligens, vagy okos borosüveg tulajdonképpen nem is üveg, hanem egy kijelzővel, WiFi kapcsolattal és információs háttérrel ellátott tok, ami fogadja a speciális palackba töltött bort. A kialakítás egyik lényeges részlete, hogy a nedű kiöntése egy speciális szelepen keresztül történik, ami garantálja, hogy a bor nem érintkezik oxigénnel és így 30 napon keresztül friss marad.

A palack behelyezése és csatlakoztatása után a színes érintőkijelző az ital alap adatain kívül arról is beszámol, hogy hol, milyen körülmények között készült a bor, mely karakterisztikák jellemzik, és hány pohárral tölthetünk még ki belőle. Az interaktív címke étel ajánlatokkal is szolgál, sőt, pár gombnyomással a kifogyott készlet feltöltésében is segít, amennyiben megtetszett a szóban forgó bor.

A vállalkozás egyik központi üzenete, hogy ezzel a módszerrel egy időben akár többféle bor is felbontható, hiszen a megkezdett palackok olyanok maradnak, mintha meg sem kezdték volna őket. A Kuvée rendszere némileg a Nespressohoz hasonlít, hiszen a borokat itt is kizárólag a cégtől lehet majd beszerezni, ami várhatóan kellő pénzügyi hátteret biztosít a vállalkozásnak.

Igény az van rá

A Kuvée Indiegogo kampánya jól teljesít, hiszen már 68 ezer dollárhoz közelít a számláló (50 ezer volt a cél) és még egy hónapig lehet támogatni a projektet. A legolcsóbb „csomag” 199 dollárba kerül, ami az intelligens üveget, valamint 4 bort tartalmaz a szortimentből. Az első szállítmányokat kizárólag a kaliforniai és massachusettsi megrendelők kaphatják meg, amire idén október és december között kerül sor – mindenki más 2017 elején következik. Egyelőre csak az USA államaiba szállítanak, de az ígéretek szerint a jövőben más országokból is lehet majd rendelni.

Konzumer tech

Kétkamerás lesz a Nokia 9

QHD kijelző és Snapdragon 835 jellemzi a finnek zászlóshajóját. Képek.
 
Hirdetés

Itt a Yelon! Szexedukációs weboldal és alkalmazás kamaszoknak

Elindult a Telenor támogatásával a Yelon szexedukációs okostelefon-alkalmazás és weboldal, ami a 10–18 éves fiatalok testképével, kapcsolataival, szexualitásával összefüggő kérdéseire igyekszik tényszerű válaszokat adni.

Egyre gyorsuló ütemben tűnnek el a bankfiókok a világon, pénzügyeink intézése mindinkább online történik. Alig egy évtized alatt drasztikusan át fognak alakulni bankolási szokásaink.

a melléklet támogatója az OTP Mobil

Hirdetés

Okos pénzügyi tervezés – növekvő konverzió a kkv-knál

A kis- és középvállalkozások életében megfigyelhető az a tendencia, hogy bár saját piaci és működési környezetüket ismerik, a fizetési megoldásokban rejlő lehetőségekkel egyáltalán nem vagy csak alig vannak tisztában.

A digitális átalakulás szép elv. De ha mindent az azonnali megtérülés és az IT-költségek csökkentése vezérel, akkor csak elv marad – súlyos valós következményekkel. Takács István Péter írása.

Az élethosszig tartó tanulás lesz a legfontosabb képességünk

a Bitport
a Vezető Informatikusok Szövetségének
médiapartnere

Az SAP megnyerte az első csatát: elsőfokú döntés született a közvetett szoftver felhasználás licencdíj vonzatairól. Dr. Andriska Zsófia (IPR-Insights) írása.
Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthetően, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport ötödik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2017 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.