A Telenor jelenleg 138 üzletet működtet, ebből 30 a saját tulajdonú, de mint azt a Bitportnak Christopher Laska vezérigazgató elmondta, a cél, hogy a teljes állományon belül dinamikusan növekedjen a saját egységek aránya. Az összes üzlet digitalizálására több milliárd forintot fordít a cég, a projekt teljesen a magyarországi leányvállalat kezdeményezése. Ha a hazai digitális dizájn megtetszik az anyavállalatnak, átvehetik a Telenor más érdekeltségei is.
Szakítanak a passzív bemutatótermi felfogással
A megújult egységek teljes mértékben szakítanak a hagyományos bemutatótermi felfogással, az ügyintézőkhöz táblagépeken lehet bejelentkezni. Az egyedi kialakítású boltokban a legújabb okoseszközök széles választékát állítják ki, amelyeket digitális szakértők segítségével lehet kipróbálni.
A termékeket és szolgáltatásokat a digitális élet négy legfontosabb tematikája köré: egészség, élménymegosztás, szórakozás és a hatékonyságnövelés rendezik. Például a szórakozás pultnál az ügyfelek az online videózáshoz kapcsolódó MyTV-t, a korlátlan zenehallgatást biztosító Deezert, vagy a Samsung okosóráját és VR-sisakját próbálhatják ki.
Vásárlás előtti próba
A vezérigazgató kiemelte, annak ellenére, hogy az ügyfelek egyre inkább a webes ügyfélszolgálati csatornákat használják, mégis igénylik a fizikai boltok meglétét is. Utóbbival a cég elsősorban azt a lehetőséget akarja megadni az ügyfeleknek, hogy azelőtt próbálhassák ki az aktuálisan kínált szolgáltatásokat és eszközöket, mielőtt megvásárolják azokat.
Az új típusú egységekben az ügyfelek az ügyintézőkhöz való bejelentkezéskor megadják mobilszámukat, amire a rendszertől SMS-értesítést kapnak, ha hamarosan sorra kerülnek. A készülékek elrendezése is alkalmazkodik a változó vevői elvárásokhoz, az okostelefonok és a táblagépek nem a vételáruk szerint vannak elrendezve a falon, hanem a már említett tematikák mentén a pultokon. Megszűnik az árcímkézés, a vásárlók a készülék képernyőjéről értesülnek a legfontosabb műszaki paraméterek mellett azok áráról is.
Exkluzív szakmai nap a felhők fölött: KYOCERA Roadshow a MOL Toronyban
A jövő irodája már nem a jövő – hanem a jelen. A digitális transzformáció új korszakába lépünk, és ebben a KYOCERA nemcsak követi, hanem formálja is az irányt. Most itt a lehetőség, hogy első kézből ismerje meg a legújabb hardveres és szoftveres fejlesztéseket, amelyekkel a KYOCERA új szintre emeli a dokumentumkezelést és az üzleti hatékonyságot.
CIO KUTATÁS
AZ IRÁNYÍTÁS VISSZASZERZÉSE
Valóban egyre nagyobb lehet az IT és az IT-vezető súlya a vállalatokon belül? A nemzetközi mérések szerint igen, de mi a helyzet Magyarországon?
Segítsen megtalálni a választ! Töltse ki a Budapesti Corvinus Egyetem és a Bitport anonim kutatását, és kérje meg erre üzleti oldalon dolgozó vezetőtársait is!
Az eredményeket május 8-9-én ismertetjük a 16. CIO Hungary konferencián.
Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak