A Telenor jelenleg 138 üzletet működtet, ebből 30 a saját tulajdonú, de mint azt a Bitportnak Christopher Laska vezérigazgató elmondta, a cél, hogy a teljes állományon belül dinamikusan növekedjen a saját egységek aránya. Az összes üzlet digitalizálására több milliárd forintot fordít a cég, a projekt teljesen a magyarországi leányvállalat kezdeményezése. Ha a hazai digitális dizájn megtetszik az anyavállalatnak, átvehetik a Telenor más érdekeltségei is.
Szakítanak a passzív bemutatótermi felfogással
A megújult egységek teljes mértékben szakítanak a hagyományos bemutatótermi felfogással, az ügyintézőkhöz táblagépeken lehet bejelentkezni. Az egyedi kialakítású boltokban a legújabb okoseszközök széles választékát állítják ki, amelyeket digitális szakértők segítségével lehet kipróbálni.
A termékeket és szolgáltatásokat a digitális élet négy legfontosabb tematikája köré: egészség, élménymegosztás, szórakozás és a hatékonyságnövelés rendezik. Például a szórakozás pultnál az ügyfelek az online videózáshoz kapcsolódó MyTV-t, a korlátlan zenehallgatást biztosító Deezert, vagy a Samsung okosóráját és VR-sisakját próbálhatják ki.
Vásárlás előtti próba
A vezérigazgató kiemelte, annak ellenére, hogy az ügyfelek egyre inkább a webes ügyfélszolgálati csatornákat használják, mégis igénylik a fizikai boltok meglétét is. Utóbbival a cég elsősorban azt a lehetőséget akarja megadni az ügyfeleknek, hogy azelőtt próbálhassák ki az aktuálisan kínált szolgáltatásokat és eszközöket, mielőtt megvásárolják azokat.
Az új típusú egységekben az ügyfelek az ügyintézőkhöz való bejelentkezéskor megadják mobilszámukat, amire a rendszertől SMS-értesítést kapnak, ha hamarosan sorra kerülnek. A készülékek elrendezése is alkalmazkodik a változó vevői elvárásokhoz, az okostelefonok és a táblagépek nem a vételáruk szerint vannak elrendezve a falon, hanem a már említett tematikák mentén a pultokon. Megszűnik az árcímkézés, a vásárlók a készülék képernyőjéről értesülnek a legfontosabb műszaki paraméterek mellett azok áráról is.
Adathelyreállítás pillanatok alatt
A vírus- és végpontvédelmet hatékonyan kiegészítő Zerto, a Hewlett Packard Enterprise Company platformfüggetlen, könnyen használható adatmentési és katasztrófaelhárítási megoldása.
CIO KUTATÁS
TECHNOLÓGIÁK ÉS/VAGY KOMPETENCIÁK?
Az Ön véleményére is számítunk a Corvinus Egyetem Adatelemzés és Informatika Intézetével közös kutatásunkban »
Kérjük, segítse munkánkat egy 10-15 perces kérdőív megválaszolásával!
Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak