Nehezen viselik a hét eleji rohamot a Telenor ügyfélszolgálati csatornái, a Telekom ostroma még csak ezután jön.

A két távközlési szolgáltató a múlt héten az NMHH-val kötött hatósági szerződésben vállalta, hogy a teljes körű tájékoztatás érdekében újabb értesítéssel hívja fel az előfizetők figyelmét a július 1-jén hatályba léptetni kívánt tarifamódosítással (értsd: áremeléssel) kapcsolatos jogaikra.

Mint arról a múlt héten már beszámoltunk, a Telenor elvileg június 24-én és 25-én SMS-ben tájékoztatta a díjszabások módosításáról az érintett ügyfeleket, akik a szolgáltató ügyfélszolgálati csatornáján a hónap végéig jelezhetik, ha nem fogadják el a díjváltozást. Amennyiben nem nyilatkoznak a megadott határidőig, akkor a szerződésmódosítás a hűségszerződéssel rendelkező és nem rendelkező előfizetőknél ugyanúgy életbe lép - aki ennek elébe akar menni, az június 30-ig igényelhet visszahívást a vállalattól a szerződésmódosítással kapcsolatban.

Hatos, kettes, viszlát

Mivel a szóban forgó értesítések jellemzően pénteken, a munkanap végén érkeztek meg, a felhasználók hétfői rohamát követően a cég telefonos ügyfélszolgálatán és üzleteiben is jócskán megnövekedett a várakozási idő. A források mindenhol a szokásos jelenségekről, vagyis kígyózó sorokról, haldokló sorszámkiadó automatákról és alkudozó ügyfélszolgálatosokról számoltak be. Bár a szolgáltató azt javasolta a sorban állóknak, hogy a 1220-as telefonos ügyfélszolgálaton a 6-os menüpontban a 2-es gombbal kérjenek visszahívást, ez a beszámolók szerint közel sem ilyen egyszerű, mivel tegnap az 1220-as szám is sokaknak elérhetetlen volt.

A Telenor időközben bejelentette, hogy erre reagálva tegnap déltől gyorsított ügyintézési eljárást vezetett be üzleteiben az áremeléssel kapcsolatos kérdések kezelésére, bár az borítékolható, hogy a későn ébredőknek a mai félfogadási időben is a tegnapihoz hasonló tömegre kell számítaniuk.

Holnaptól a Telekomnál sem unatkoznak majd

A Magyar Telekom korábban már közölte, hogy a díjváltozásról szóló értesítőket júliusban fogja megküldeni az előfizetőknek, akik ezek kézhezvételétől számított 15 napon belül utasíthatják vissza a tarifaváltozást. A számlás (postpaid) előfizetők a július 1-je után kézhez vett első számlájukon találják meg az értesítést, míg a Domino (prepaid) előfizetők SMS-ben kapják majd meg szintén július 1-je után, tehát a 15 napos nyilatkozási határidő onnantól kezdve számítható majd.

A Telekom azt javasolja, hogy a nyilatkozni kívánó ügyfelek a díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálaton jelezzék ezt. Ezenkívül minden más ügyfélszolgálati csatornán - személyesen a Telekom üzletekben, írásban, emailen - is jelezhetik, ha nem fogadják el a szerződésmódosítást.

Mobilitás

Összezuhantak a Meta részvényei, amikor kiderült, hogy az MI pénzbe kerül

Sokan próbáltak szabadulni a papíroktól, miután a vállalat lassulásra figyelmeztetett a mesterséges intelligencia fejlesztésével összefüggő, hosszabb távra szóló beruházásokra hivatkozva.
 
Hirdetés

Adathelyreállítás pillanatok alatt

A vírus- és végpontvédelmet hatékonyan kiegészítő Zerto, a Hewlett Packard Enterprise Company platformfüggetlen, könnyen használható adatmentési és katasztrófaelhárítási megoldása.

A válasz egyszerű: arról függ, hogy hol, hogyan és milyen szabályozásoknak és üzleti elvárásoknak megfelelően tároljuk az információt. A lényeg azonban a részletekben rejlik.

a melléklet támogatója az EURO ONE Számítástechnikai Zrt.

CIO KUTATÁS

TECHNOLÓGIÁK ÉS/VAGY KOMPETENCIÁK?

Az Ön véleményére is számítunk a Corvinus Egyetem Adatelemzés és Informatika Intézetével közös kutatásunkban »

Kérjük, segítse munkánkat egy 10-15 perces kérdőív megválaszolásával!

LÁSSUNK NEKI!

Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2024 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.