Már a feltöltőkártyás előfizetők is élvezhetik a korlátlan beszélgetés és üzenetküldés lehetőségét a Vodafone Magyarországnál. A szolgáltató ugyanis egy hónappal azután, hogy a havidíjas ügyfelek számára kialakította a mérföldkőnek számító RED szolgáltatáscsomagokat, kiterjesztette azokat a Vitamax-kártyával rendelkezőkre is.
A Vodafone a hazai mobiloperátorok közül elsőként rukkolt elő október elején a korlátlan belföldi hanghívást és üzenetküldést tartalmazó havidíjas csomagokkal.

A cég az új szolgáltatáscsomagok kialakítása előtt részletes kutatásokat végzett a teljes ügyfélkörében. Ebből egyebek mellett kiderült, hogy az előfizetők általában a minden időszakban felhasználható bónuszokkal és a személyre szabható tarifákat tartják a legtöbbre. Valamivel több mint egyharmaduk kész többet is fizetni a kényelmi szolgáltatásokért. A felmérés arra is rámutatott, hogy az ügyfelek fele szerint a hazai mobil tarifák általában túl bonyolultak és nem kellően átláthatóak.



Korlátok nélkül  A Vodafone által legutóbb bevezetett Vodafone RED VitaMAX tarifához 7000 forintos vagy annál magasabb feltöltés esetén korlátlan, bármilyen időszakban igénybe vehető hálózaton belüli beszélgetés és SMS, valamint 200 megabájtnyi internethasználat jár. A teljes egészében lebeszélhető egyenleg és a bónusz egyaránt 30 napig használható fel.

A feltöltőkártyás RED ügyfelek a RED-es havidíjasokhoz hasonlóan kiemelt ügyfélkezelésben részesülnek: az ország 50 Vodafone üzletében díjmentes szakértői segítséget kapnak telefonjuk beállításához és személyre szabásához, amikor csak igénylik.

Egyszerű, átlátható  A Vodafone RED VitaMAX bevezetésével egyidejűleg a mobilszolgáltató általában is megújítja feltöltőkártyás ajánlatait. A cég a jelenlegiek helyett három új, az előfizetéseshez hasonlóan egyszerű és könnyen átlátható tarifát vezet be különleges bónuszokkal megspékelve. Az új tarifák egységes perc- és SMS-díjat kínálnak bármely belföldi normál díjas hálózatba, egyes tarifák a piacon egyedülálló módon minden időszakban felhasználható bónuszokat is tartalmaznak, amelyek automatikusan járnak az adott tarifákat igénybe vevők számára.

A három új tarifa közül az alap a VitaMAX Prémium Start, amely azoknak az ügyfeleknek ideális választás, akik ritkábban és alacsonyabb összeggel töltik fel egyenlegüket, ugyanakkor fontos számukra, hogy feltöltésük minél hosszabb ideig, jelen esetben 365 napig éljen.

A VitaMAX Prémium Perc díjcsomagot azok számára kínálja a Vodafone, akik elsősorban beszélgetésre használják telefonjukat. A 90 napig felhasználható egyenleghez a feltöltés összegétől függően a tarifába építve különböző mértékű percalapú  bónusz jár, amely a saját hálózaton és 30 napon belül bármely időszakban felhasználható. A bónusz mértéke 3000 forintos feltöltés után 50 perces, 5000 forintos vagy annál magasabb összeg feltöltése után pedig 100 perces beszélgetést jelent.

A harmadikféle tarifa, a VitaMAX Prémium SMS&Net, azon ügyfelek számára a legjobb választás, akik telefonjukat leginkább SMS-ezésre használják, de egyúttal szeretnék kipróbálni a mobilinternetet is. A 90 napig felhasználható egyenleghez minden 3000 forintos vagy annál magasabb feltöltés esetén a tarifába építve Vodafone SMS és internet bónusz jár, amely bármely időszakban felhasználható és 30 napig érvényes a cég belföldi hálózatán. Ennek mértéke 3000 forintos feltöltés esetén 50 hálózaton belüli SMS és 50 megabájt adatforgalom, 5000 forintos vagy annál magasabb feltöltés esetén pedig 100 hálózaton belüli SMS és 100 megabájt adatforgalom.

Trump a nem létező robothadseregnek is keresztbe tett

Eddig sem volt könnyen hihető, hogy az egyre nagyobb bajban lévő Tesla már az idén ezerszám gyártja majd a humanoid robotokat, de a kínai kereskedelmi korlátozásokkal alapanyag sem feltétlenül lesz a gyártásukhoz.
 
Hirdetés

Digitalizáció a mindennapokban: hogyan lesz a stratégiai célból napi működés?

A digitális transzformáció sok vállalatnál már nem cél, hanem elvárás – mégis gyakran megreked a tervezőasztalon. A vezetői szinten megfogalmazott ambiciózus tervek nehezen fordulnak át napi működéssé, ha hiányzik a technológiai rugalmasság vagy a belső kohézió.

Azok a vállalatok, amelyek gyorsabban, intelligensebben és empatikusabban tudnak reagálni ügyfeleik kérdéseire, összességében értékesebb, hosszabb távú kapcsolatokat építhetnek ki.

a melléklet támogatója a One Solutions

CIO KUTATÁS

AZ IRÁNYÍTÁS VISSZASZERZÉSE

Valóban egyre nagyobb lehet az IT és az IT-vezető súlya a vállalatokon belül? A nemzetközi mérések szerint igen, de mi a helyzet Magyarországon?

Segítsen megtalálni a választ! Töltse ki a Budapesti Corvinus Egyetem és a Bitport anonim kutatását, és kérje meg erre üzleti oldalon dolgozó vezetőtársait is!

Az eredményeket május 8-9-én ismertetjük a 16. CIO Hungary konferencián.

LÁSSUNK NEKI!

Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2025 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.