A Vodafone Beck György vezetése alatt hamar felismerte a mobilinternetben rejlő lehetőségeket, ezért erre a területre a vállalat különösen nagy hangsúlyt fektetett az elmúlt években. Így ebben a szegmensben a Vodafone sokkal nagyobb a piaci részesedést könyvelhet el, mint a mobil távközlésben általában. 2009-ben csak a Vodafone tudta növelni teljes, illetve aktív ügyfélszámát, elérte a valaha legmagasabb magyarországi piaci részesedését (22,07 %), miközben a teljes magyar mobilpiac csökkent.
„Amellett, hogy számomra elnökké választásom nagyon nagy megtiszteltetés, úgy érzem, hogy ez a munkatársaimmal közösen elért eredmények elismerése. Versenytársainkkal összehasonlítva jó eredményeket tudunk felmutatni, elégedetten hátradőlni azonban nincs okunk. A piaci átlagot meghaladó teljesítményre azért volt képes a Vodafone Magyarország, mert az ügyfelek számára vonzó új szolgáltatásokkal és a minőséget javító beruházásokkal válaszolt a globális pénzügyi válság, valamint a telített mobilpiaci helyzetből fakadó kihívásokra” – nyilatkozta kinevezése kapcsán Beck György elnök-vezérigazgató.
Az ötlettől az értékteremtésig – egy jól működő adattudományi szervezet alapjai
Miért bukik el annyi adattudományi kezdeményezés már az indulás után? A válasz gyakran nem az algoritmusok összetettségében, hanem az adatok minőségében és kezelésében keresendő. Stabil adatforrások, következetes feature-kezelés és egy jól felépített Feature Store nélkül a gépi tanulás ritkán jut el a valódi üzleti értékteremtésig.
EGY NAPBA SŰRÍTÜNK MINDENT, AMIT MA EGY PROJEKTMENEDZSERNEK TUDNIA KELL!
Ütős esettanulmányok AI-ról, agilitásról, csapattopológiáról. Folyamatos programok három teremben és egy közösségi térben: exkluzív információk, előadások, interaktív workshopok, networking, tapasztalatcsere.
2026.03.10. UP Rendezvénytér
Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak