Október közepétől új vezető irányítja a Yettel vállalati kommunikációért felelős igazgatóságát.
Hirdetés
 

2024. október 15-től Dávid Sándor (képünkön) vezeti a Yettel vállalati kommunikációs igazgatóságát – olvasható a cég ma kiadott sajtóközleményében. Az új igazgató a vállalat belső kommunikációjáért, a PR, a CSR, valamint a rendezvényszervezési területért felel.

A frissen kinevezett 45 éves szakember a Mercedes-Benz kecskeméti gyárának kommunikációs és külső kapcsolatok vezetői pozíciójából érkezik a Yettelhez. A több mint 4500 munkatársat foglalkoztató vállalatnál vezetőként a külső és belső kommunikációért felelt, feladatköréhez tartozott az employer branding és a kormányzati kapcsolatok koordinálása is. A Yettelnél a külső és belső kommunikáció mellett a társadalmi felelősségvállalási (CSR) és a rendezvényszervezési területet irányítja.

Dávid Sándor szakmai pályája kapcsán a tájékoztató kiemeli, hogy több mint két évtizede foglalkozik kommunikációval. Egyetemi évei alatt újságíróként kezdett dolgozni, majd önkormányzati és kommunikációs ügynökségi oldalon szerzett sokrétű tapasztalatot, amit később az EY (korábban Ernst & Young) senior kommunikációs munkatársaként kamatoztatott. Később visszatért az ügynökségi világba: a Next Wave Europe (mai nevén Dialogue) és a Közép Európai Média és Kiadó Zrt. (CEMP) kooperációjában tartalmi vezetőként két éven keresztül tartalommarketinggel, ezen belül közösségi médiával és natív hirdetésekkel foglalkozott. Ezt követte a kecskeméti Mercedes-Benz, ahonnan hat és fél év után búcsúzott, mert új kihívásokra vágyott a szakmájában.

Az új igazgató Mészáros Attilát váltja, aki 5 és fél évet töltött a vállalatnál.

(Fotó: Yettel)

Közösség & HR

Az Nvidia vezére szerint bolond, aki nem használ mindenre mesterséges intelligenciát

Jensen Huang a jelek szerint nehezen viseli, hogy a részvények a csipgyártó elképesztő eredményei mellett sem rakétáznak.
 
Nyakunkon az árnyék MI, és valamit kezdeni kell vele. Az elszabaduló kiadások kapcsán a mindenkit érdeklő kérdés így hangzik: hasznunkra lehet a mesterséges intelligencia a költségoptimalizálásban is?

a melléklet támogatója a 4iG

Hirdetés

A "jó gazda" szemlélet menti meg az MI-költségvetést

A 4iG IT minden lehetőséget biztosít ügyfeleinek ahhoz, hogy a FinOps eszközeivel teljes körű kontrollt gyakorolhassanak IT-költéseik felett – még akkor is, ha a mesterséges intelligencia miatt új, nehezen becsülhető, dinamikusan változó költségstruktúrákat kell kezelniük.

Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2025 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.