Október közepétől új vezető irányítja a Yettel vállalati kommunikációért felelős igazgatóságát.

2024. október 15-től Dávid Sándor (képünkön) vezeti a Yettel vállalati kommunikációs igazgatóságát – olvasható a cég ma kiadott sajtóközleményében. Az új igazgató a vállalat belső kommunikációjáért, a PR, a CSR, valamint a rendezvényszervezési területért felel.

A frissen kinevezett 45 éves szakember a Mercedes-Benz kecskeméti gyárának kommunikációs és külső kapcsolatok vezetői pozíciójából érkezik a Yettelhez. A több mint 4500 munkatársat foglalkoztató vállalatnál vezetőként a külső és belső kommunikációért felelt, feladatköréhez tartozott az employer branding és a kormányzati kapcsolatok koordinálása is. A Yettelnél a külső és belső kommunikáció mellett a társadalmi felelősségvállalási (CSR) és a rendezvényszervezési területet irányítja.

Dávid Sándor szakmai pályája kapcsán a tájékoztató kiemeli, hogy több mint két évtizede foglalkozik kommunikációval. Egyetemi évei alatt újságíróként kezdett dolgozni, majd önkormányzati és kommunikációs ügynökségi oldalon szerzett sokrétű tapasztalatot, amit később az EY (korábban Ernst & Young) senior kommunikációs munkatársaként kamatoztatott. Később visszatért az ügynökségi világba: a Next Wave Europe (mai nevén Dialogue) és a Közép Európai Média és Kiadó Zrt. (CEMP) kooperációjában tartalmi vezetőként két éven keresztül tartalommarketinggel, ezen belül közösségi médiával és natív hirdetésekkel foglalkozott. Ezt követte a kecskeméti Mercedes-Benz, ahonnan hat és fél év után búcsúzott, mert új kihívásokra vágyott a szakmájában.

Az új igazgató Mészáros Attilát váltja, aki 5 és fél évet töltött a vállalatnál.

(Fotó: Yettel)

Közösség & HR

Mikrovállalkozót csinált chatbotjából az Anthropic

A házon belül lefolytatott kísérleti projekt során az algoritmus stabilan szállította a furcsábbnál furcsább megoldásokat. A cég igyekszik az itt leszűrt tapasztalatokat a modellek fejlesztésénél kamatoztatni.
 
Hirdetés

Így újult meg Magyarország leggyorsabb mobilhálózata

Közel 100 milliárd forintos beruházással, a rádiós és maghálózat teljes modernizációjával zárult le a Yettel történetének egyik legnagyobb műszaki fejlesztése.

A kompromittált rendszerek, a dark weben felbukkanó ügyféladatok vagy a zsarolóvírus-kampányok következményei már a vezérigazgatói és pénzügyi igazgatói irodában csapódnak le – jogi, reputációs és üzleti szinten is. Lehet és kell is védekezni ellene.
Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2025 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.