2024. október 15-től Dávid Sándor (képünkön) vezeti a Yettel vállalati kommunikációs igazgatóságát – olvasható a cég ma kiadott sajtóközleményében. Az új igazgató a vállalat belső kommunikációjáért, a PR, a CSR, valamint a rendezvényszervezési területért felel.
A frissen kinevezett 45 éves szakember a Mercedes-Benz kecskeméti gyárának kommunikációs és külső kapcsolatok vezetői pozíciójából érkezik a Yettelhez. A több mint 4500 munkatársat foglalkoztató vállalatnál vezetőként a külső és belső kommunikációért felelt, feladatköréhez tartozott az employer branding és a kormányzati kapcsolatok koordinálása is. A Yettelnél a külső és belső kommunikáció mellett a társadalmi felelősségvállalási (CSR) és a rendezvényszervezési területet irányítja.
Dávid Sándor szakmai pályája kapcsán a tájékoztató kiemeli, hogy több mint két évtizede foglalkozik kommunikációval. Egyetemi évei alatt újságíróként kezdett dolgozni, majd önkormányzati és kommunikációs ügynökségi oldalon szerzett sokrétű tapasztalatot, amit később az EY (korábban Ernst & Young) senior kommunikációs munkatársaként kamatoztatott. Később visszatért az ügynökségi világba: a Next Wave Europe (mai nevén Dialogue) és a Közép Európai Média és Kiadó Zrt. (CEMP) kooperációjában tartalmi vezetőként két éven keresztül tartalommarketinggel, ezen belül közösségi médiával és natív hirdetésekkel foglalkozott. Ezt követte a kecskeméti Mercedes-Benz, ahonnan hat és fél év után búcsúzott, mert új kihívásokra vágyott a szakmájában.
Az új igazgató Mészáros Attilát váltja, aki 5 és fél évet töltött a vállalatnál.
(Fotó: Yettel)
Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak