Június elsejével Géczy Áront (képünkön) nevezték ki a Schneider Electric magyarországi marketingigazgatójának. A szakember 2012-ben csatlakozott a vállalathoz, 2021-től mostanáig Senior Offer Manager pozícióban dolgozott – olvasható a vállalat témában kiadott mai közleményében.
Géczy Áron az Óbudai Egyetem Kandó Kálmán Villamosmérnöki Karán szerzett alapdiplomát 2013-ban, majd 2016-ban elvégezte a mesterképzést. A Schneider Electric csapatához 2012 szeptemberében csatlakozott, mint műszaki ajánlattevő mérnök, két évvel később pedig már értékesítési csatorna és termékmenedzserként folytatta pályafutását.
2016 és 2019 között Sales Engineer pozíciót töltött be, majd ezt követően két évig termékmenedzserként tevékenykedett. 2021-től egészen mostanáig Senior Offer Manager pozícióban dolgozott. Géczy Áron 2025. június elsejétől tölti be a Schneider Electric magyarországi marketingigazgatói pozícióját.
"Nagy megtiszteltetés számomra ez a kinevezés és úgy gondolom, nagyon komoly lehetőségeink vannak arra, hogy tovább erősítsük piaci pozíciónkat. [...] Arra törekszem, hogy ebben az új szerepkörben még jobban segítsem az általunk kínált lehetőségek megismerését mind az ügyfeleink, mind az értékesítési partnereink számára, amivel megalapozhatják az energiahatékony és fenntartható fejlődésüket" – nyilatkozta kinevezése kapcsán a Schneider Electric új marketingigazgatója.
Cyber Threat Intelligence: üzleti előny a sötét adatokból
Egyetlen kompromittált jelszó. Egy belépési pont, amit már nem használnak. Egy korábbi alkalmazott adatszivárgása. Ezek ma már nem csupán technikai hibák, hanem valós üzleti fenyegetések, amelyek a digitális alvilág piacán előbb bukkannak fel, mint ahogy a cég egyáltalán észrevenné.
Miért kell az üzleti intelligenciának megelőznie az MI bevezetését?
A felfokozott várakozásokhoz képest kiábrándító az MI-bevezetések valósága, ebben pedig a fő bűnös a rossz adatminőség és nem megfelelő adatinfrastruktúra.
Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak