A hazánkban több mint 2000 főt foglalkoztató francia nagyvállalat magyarországi marketingtevékenységét júniustól Géczy Áron irányítja.

Június elsejével Géczy Áront (képünkön) nevezték ki a Schneider Electric magyarországi marketingigazgatójának. A szakember 2012-ben csatlakozott a vállalathoz, 2021-től mostanáig Senior Offer Manager pozícióban dolgozott – olvasható a vállalat témában kiadott mai közleményében.

Géczy Áron az Óbudai Egyetem Kandó Kálmán Villamosmérnöki Karán szerzett alapdiplomát 2013-ban, majd 2016-ban elvégezte a mesterképzést. A Schneider Electric csapatához 2012 szeptemberében csatlakozott, mint műszaki ajánlattevő mérnök, két évvel később pedig már értékesítési csatorna és termékmenedzserként folytatta pályafutását.

2016 és 2019 között Sales Engineer pozíciót töltött be, majd ezt követően két évig termékmenedzserként tevékenykedett. 2021-től egészen mostanáig Senior Offer Manager pozícióban dolgozott. Géczy Áron 2025. június elsejétől tölti be a Schneider Electric magyarországi marketingigazgatói pozícióját.

"Nagy megtiszteltetés számomra ez a kinevezés és úgy gondolom, nagyon komoly lehetőségeink vannak arra, hogy tovább erősítsük piaci pozíciónkat. [...] Arra törekszem, hogy ebben az új szerepkörben még jobban segítsem az általunk kínált lehetőségek megismerését mind az ügyfeleink, mind az értékesítési partnereink számára, amivel megalapozhatják az energiahatékony és fenntartható fejlődésüket" – nyilatkozta kinevezése kapcsán a Schneider Electric új marketingigazgatója.

Közösség & HR

Meglepetés! Elhülyít minket a ChatGPT használata

Az MIT tudósainak frissen publikált kutatása megerősíti azokat az aggodalmakat, miszerint annyira nem tesz jót az agyműködésünknek, ha túlzottan a generatív algoritmusokra bízzuk magunkat.
 
Hirdetés

Cyber Threat Intelligence: üzleti előny a sötét adatokból

Egyetlen kompromittált jelszó. Egy belépési pont, amit már nem használnak. Egy korábbi alkalmazott adatszivárgása. Ezek ma már nem csupán technikai hibák, hanem valós üzleti fenyegetések, amelyek a digitális alvilág piacán előbb bukkannak fel, mint ahogy a cég egyáltalán észrevenné.

A digitális támadások célpontjai ma már nem feltétlenül azok a vállalatok, amelyektől a támadók adatokat vagy pénzt akarnak szerezni. Elég, ha a támadás egyik láncszeme nem védett – az elkövetők ezen keresztül lépnek be a rendszerbe. És ez a láncszem gyakran nem is belül van.

a melléklet támogatója a One Solutions

Hirdetés

Miért kell az üzleti intelligenciának megelőznie az MI bevezetését?

A felfokozott várakozásokhoz képest kiábrándító az MI-bevezetések valósága, ebben pedig a fő bűnös a rossz adatminőség és nem megfelelő adatinfrastruktúra.

Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2025 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.