Három új igazgatót neveztek ki a Yettel Magyarországnál. Szafonov Olga és Bulla Ákos április elsejétől a kereskedelmi divíziót, míg Mang Balázs a technikai divíziót erősíti. Az újonnan kinevezett szakemberek mandátuma arra szól, hogy segítsék a vállalat hosszú távú stratégiájának megvalósítását.
Mint a vállalat közleménye írja, a szervezetfejlesztés a Yettel portfóliójának bővülésének következménye, amiben egyre meghatározóbb szerepet játszanak a mobilhálózat-alapú otthoni és üzleti szolgáltatások.
Szafonov Olga márka- és termékfejlesztési menedzserként dolgozott Magyarországon és Hollandiában. 2013-ban került kapcsolatba a telekommunikációs szektorral. 2017-ben csatlakozott a Yettel Magyarország (akkor Telenor) lakossági marketing csapatához. Hozzá köthető többek között az OtthonNet szolgáltatások, a Yettel márka érkezésével induló Prime tarifaportfólió, valamint a Yettel TV szolgáltatás bevezetése is. Április elsejétől lakossági kereskedelmi igazgatóként a lakossági termék- és szolgáltatásfejlesztésért felel.
A három új igazgató (balról jobbra): Szafonov Olga, Bulla Ákos és Mang Balázs
Bulla Ákos 2013-ban csatlakozott a vállalathoz. Marketing területen értékesítési csatorna menedzserként, majd szegmensmenedzserként tevékenykedett, később a számlás ügyfelek értékmenedzsmentjéért felelt osztályvezetőként. A mostani előléptetéssel Bulla Ákos igazgató szintről irányítja a teljes lakossági szegmens ügyfélérték-management csapatot, amely magában foglalja a feltöltőkártyás, számlás, otthoni internet és TV-szolgáltatásokat igénybe vevő ügyfelek igényeihez illeszkedő ajánlatok kidolgozását, bevezetését és teljes körű menedzsmentjét.
Mang Balázs karrierjét Norvégiában kezdte egy műholdas telekommunikációs vállalatnál, a Marlinknél, amelynél közel 4 évet dolgozott hálózati mérnökként. 2012-ben csatlakozott a Yettelhez, ahol komoly szerepet vállalt a 4G/5G technológiák és számos új szolgáltatás műszaki bevezetésében. Az elmúlt öt éveben osztályvezetőként felelt a Yettel hálózati és informatikai stratégiájáért. Felelősségi köre most az otthoni internet és a Yettel TV-szolgáltatás hátterét kiszolgáló műszaki funkciók biztosításával és fejlesztésével bővült, ezeket a területeket igazgatóként irányítja.
Digitalizáció a mindennapokban: hogyan lesz a stratégiai célból napi működés?
A digitális transzformáció sok vállalatnál már nem cél, hanem elvárás – mégis gyakran megreked a tervezőasztalon. A vezetői szinten megfogalmazott ambiciózus tervek nehezen fordulnak át napi működéssé, ha hiányzik a technológiai rugalmasság vagy a belső kohézió.
CIO KUTATÁS
AZ IRÁNYÍTÁS VISSZASZERZÉSE
Valóban egyre nagyobb lehet az IT és az IT-vezető súlya a vállalatokon belül? A nemzetközi mérések szerint igen, de mi a helyzet Magyarországon?
Segítsen megtalálni a választ! Töltse ki a Budapesti Corvinus Egyetem és a Bitport anonim kutatását, és kérje meg erre üzleti oldalon dolgozó vezetőtársait is!
Az eredményeket május 8-9-én ismertetjük a 16. CIO Hungary konferencián.
Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak