A LinkedIn láthatóan nagyon igyekszik, hogy ne maradjon le túlságosan a felhasználók közösségi oldalakkal kapcsolatban megmutatkozó egyre nagyobb érdeklődéséről. Ehhez minimum két dolog szükségeltetik: megfelelően nagy közönség és használható, interakcióra késztető funkciók.
Túl a 65-ön | Előbbi tagadhatatlanul megvan a LinkedIn esetében, hiszen 65 milliós tábora nem kispályás versenyzőre utal, ráadásul az utóbbi időben erőltetett ütemben növekszik. A másik peremfeltétel viszont egészen az utóbbi időkig hiányzott. A LinkedIn nem nagyon tudott túljutni azon a szerepén, hogy digitális önéletrajzok gyűjteményeként funkcionált, ahová csak akkor néz be az ember, ha éppen állást keres.
Minderre természetesen házon belül is ráeszméltek és a LinkedIn folyamatosan próbál új lehetőségeket építeni rendszerébe. Tavaly ősszel vált elérhetővé a Twitter üzenetek integrálása, illetve a LinkedInről történő csiripelés. Az elmúlt hónapok alatt indítottak egy URL-rövidítő megoldást, fejlesztették a megosztási lehetőséget, megteremtették az együttműködést a Microsoft Outlook alkalmazással, és nem utolsó sorban megnyitották az utat a külső fejlesztők applikációi előtt.
Cégkövető üzemmódra kapcsoltak | Most újabb, a Twitterben ősidők óta meglévő funkció került a repertoárba: a cégek követésének lehetősége. Ez nagyon hasonló a Twitter „follow” opciójához, vagy éppen a Facebook „rajongó leszek” lehetőségéhez. A céggel kapcsolatos bármilyen változásról így azonnal kapunk értesítést, bár ennek mennyiségét és típusát is szabályozhatjuk. Azaz ha csak az új álláslehetőségek érdekelnek, de a publikált negyedéves pénzügyi jelentés nem, megtehetjük, hogy szelektálunk.
A legfontosabb közösségi oldal, a Facebook információit és egyben lehetőségeit viszont még nem sikerült semmilyen formában integrálni. Mindenesetre érdekes lesz látni, mikor és miként képes a LinkedIn kihasználni a Facebook múlt héten bejelentett új politikáját, miszerint arra ösztönzik az internet összes orgánumát, hogy egyszerűen implementálható és használható Facebook-funkciókat építsenek oldalaikba.
A kifizetett energia
60%-a elvész, de egy audit feltárja, hol folyik el a pénzünk
A Schneider Electric energiahatékonysági szolgáltatása átfogó megoldást kínál, amely támogatja a cégek energiahatékonyság-növelési programjaik megvalósításában, az iparágban vezető megoldások, szolgáltatások és szakértők segítségével.
Hatékony adattárolás, biztonságosabb működés: HPE storage az EURO ONE szakértelmével
Az adatmennyiség rohamos növekedése, a kritikus üzleti alkalmazások rendelkezésre állási követelményei és a kiberbiztonsági fenyegetések mind olyan tényezők, amelyek túlmutatnak a hagyományos storage-megoldások képességein.
Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak