Ami a mobil fizetést illeti, a hitelkártya-cégekben sokkal jobban bízunk, mint a technológiai vállalatokban, pedig utóbbiak sorra jönnek ki saját megoldásaikkal.
Hirdetés
 
A Visa, a MasterCard és az American Express sokkal magasabb százalékban élvezi a felhasználók bizalmát, mint az Apple, a Microsoft, a Google vagy például a Motorola, akiket még az amerikai posta (USPS) is megelőz. Az Ogilvy & Mather marketing- és PR-tanácsadó tengerentúli felmérése szerint a sereghajtó a Facebook, akire csak minden tizedik válaszadó bízná rá a pénzét. Ez nem is meglepő, ha figyelembe vesszük, hogy egy másik kutatás alapján közösségi hálózattal körülbelül annyira elégedettek az amerikaiak, mint az adóhivatallal. Íme néhány eredmény az idehaza is jól ismert és gyakran használt márkákkal:

Lehet, hogy a régi platformok elavultak, de ugyanennyire alulértékeltek is

Az AOL felvásárlása lehet a legfrissebb példa rá, hogy versenyelőnyt nemcsak új rendszerek építésével, hanem a régi szoftverek és információk újraértelmezésével is lehet teremteni.
 
A vállalati IT-költések a hagyományos, tőkebefektetésen alapuló modellről egyre inkább a szolgáltatásalapú, üzemeltetési költségekre épülő megközelítés felé tolódnak el. Utóbbi rugalmasabb, azonban a teljes birtoklási költség sokszor csak utólag válik láthatóvá.

a melléklet támogatója a 4iG

Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2025 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.