A VMware újabb felhő alapú szolgáltatással bővítette palettáját, bekebelezve a Mozy munkatársait és "ingóságait". Együtt könnyebben szolgálhatják ki közös célcsoportjukat, a kis- és középvállalatokat.
Hirdetés
A Mozy egy olyan online archiváló szolgáltatás, amely különféle csomagok formájában automatikus adatmentést kínál egyéni ügyfeleknek és vállalatoknak egyaránt. A magán-felhasználók számára már havi 6 dolláros díjtól elérhető megoldás hagyomános számítógép mellett már akár iPhone alkalmazás formájában is kezelhető. A számítógépről előre megadott fájlokat vagy mappákat ment el szintén előre beállított időpontokban a rendszer, amelyeket aztán bárhonnan elérhetünk - akár okostelefonunkról is.
A Mozy szolgáltatás rövid bemutatója
A családban marad ■Az összeolvadás azért is rendhagyó, mivel a Mozy az EMC alá tartozik, amely egyben a VMware többségi tulajdonosa is. A virtualizációs vállalat közleménye szerint azonban sokkal hatékonyabban működhetnek, ha összevonják erőiket.
Steve Herrod, a VMware műszaki igazgatója hivatalos blogbejegyzésben elemezte a döntés hátterét, ahol egyrészt magát a Mozy szolgáltatást is dícsérte, de kitért a cég jól fejlett, maximálisan hibatűrő kiépítésű adatkozpontjára is, amely az ügyfelek archivált adatainak biztonságos tárolásáért felelős.
A felhő a KKV-k álma ■Herrod szerint a Mozy szolgáltatásainak eddig is a kis- és középvállalatok jelentették a legfontosabb ügyfélbázisát, és ugyanez a szegmens volt a legaktívabb vevőkör a VMware elmúlt évének tapasztalata szerint is. "Egyértelmű, hogy az ilyen méretű vállalatok, amelyeknek akár egyáltalán nincs informatikai személyzetük, egyre gyakrabban választanak publikus felhőszolgáltatásokat" - írta az igazgató.
A Mozy üzemeltetési igazgatója, Charlotte Yarkoniszintén blog-formában adott hangot örömének: szerinte sok előnnyel jár az erők összevonása, hiszen így jóval összehangoltabb, egymásra erősebben építő megoldásokat fejleszthetnek. A két cég egyhangúan úgy véli, az összefonódás nem jár semmilyen kieséssel a Mozy működésében, és a meglévő ügyfelek sem éreznek meg semmit az átállásból.
A robotok, a drónok és a mesterséges intelligencia fejlődésével a fizikai világban is megjelenik minden, ami eddig a digitális világra volt jellemző, nem beszélve arról, ha az automatizálás miatt tényleg tömegek veszítik majd el a megélhetésüket.
A jó adatok önmagukban még nem elegendők: a modellek csak akkor működnek megbízhatóan, ha egy átlátható, automatizált és reprodukálható környezetben futnak. A gépi tanulási pipeline-ok éppen ezt a technológiai hátteret teremtik meg.
Sok szervezet adatvezéreltnek tartja magát, mert van BI rendszere és heti dashboardja. A valóságban azonban ennél többről van szó; a kérdés ugyanis nem az, hogy van-e elég adat, hanem, hogy mennyire jól használják a döntések meghozatalához.
a melléklet támogatója a One Solutions
EGY NAPBA SŰRÍTÜNK MINDENT, AMIT MA EGY PROJEKTMENEDZSERNEK TUDNIA KELL!
Ütős esettanulmányok AI-ról, agilitásról, csapattopológiáról. Folyamatos programok három teremben és egy közösségi térben: exkluzív információk, előadások, interaktív workshopok, networking, tapasztalatcsere.
Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.