Egyre több az internetes áruház nemzetközi szinten és itthon is. De vajon azzal mindenki tisztában van, mit szeretnek a "kattintós vásárlók", mik azok a funkciók és szolgáltatások, amiért költeni kezdenek a weben?
Webáruházat létrehozni manapság már nem atomtudósokat megszégyenítő feladat. Minimális HTML tudás mellett, valamilyen tartalomkezelő (például WordPress vagy Joomla) vagy e-commerce (Magento) rendszer használatával, vagy épp valamilyen előre gyártott panelekkel építkező online szolgáltatást igénybe véve akár néhány nap alatt létrehozhatjuk saját internetes boltunkat, feltölthetjük árukkal, és várhatjuk az első rendeléseket. Sokszor azonban hiába.

A vonzás szabályai Az alábbi infografika a Lab24 piackutató cég felmérésén alapulva mutatja be azt a néhány alapvető tudnivalót, amit a kezdő webshop-tulajdonosoknak mindenképpen ismerniük kell. Persze senki ne gondoljon magasröptű, eddig titkos felismerésekre, a kutatás tapasztalatainak jó része egyértelmű.

A vásárlók egy része olyan termékekért megy internetes boltba, amelyeket élőben "ciki" lenne megvenni, fontosak számukra az árak, de még inkább az akciók, a kényelmes vásárlás, a jó vevőszolgálat, az ingyenes kiszállítás és a könnyen kezelhető visszáru lehetősége is. Az sem elhanyagolandó, ha a webshop vevőszolgálata készséges és elérhető, no és persze figyelembe veszi a kapcsolódó Facebook oldalon elhelyezett vevői hozzászólásokat, kritikákat is.



Ha a netes vásárláson múlna, rakétázna a magyar gazdaság
Lassan okosodnak a magyar webáruházak gazdái

Egyre kevésbé férnek hozzá az MI-fejlesztők a létfontosságú adatokhoz

A tartalomszolgáltatók sorra vezetik be a korlátozásokat az általuk közölt anyagok felhasználására, miközben a mesterséges intelligencia egyre többet követelne magának.
 
Általános jelenség a hazai nagyvállalatok körében, hogy a szükségesnél jelentősen többet költenek nyilvánosfelhő-szolgáltatásokra. Utánajártunk, mi a pontos helyzet, és mit lehet tenni a költségek optimalizálásáért.

a melléklet támogatója a 4iG Nyrt.

Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2024 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.