Az üzleti felhasználókra specializálódott közösségi oldal felhasználóinak száma elérte a 100 milliót. Az első 50 milliót 6 év alatt gyűjtötte egybe, a másodikhoz már csak másfél év kellett.
Formás infografikával lepte meg az érdeklődőket a LinkedIn, az adatokból kiderül a felhasználók eloszlása, napszakonkénti aktivitása és pár apró érdekesség is. Csak tanárból közel egymillió regisztrált a szolgáltatásra, de 74 Elvis-imitátor és egy Martini-kóstoló is úgy érezte, feltétlenül meg kell jelennie a professzionális közösségi oldalon.

Csoportokba csaknem 18 millió felhasználó lépett be, de a számuk gyorsan nő, már hetente másfélmillióan döntenek úgy, hogy csatlakoznak egyhez. A szakértők ironizálva még azt is megjegyezték: a csoportok közül csak egyetlen olyan akad, amelyik a sajtiparba befektetni vágyókat gyűjti össze... A további elemezgetések helyett íme az eredeti infografika magyarított változata (a képre kattintva új ablakban nagyobbra nő).

Az európaiak nincsenek elájulva az autókba költöző mesterséges intelligenciától

Egy felmérés szerint a többség érdekesnek tart bizonyos MI-alapú funkciókat, de sokan kockázatosnak tartják az új technológiát, és extra díjakat sem akarnak fizetni az ilyen szolgáltatásokért.
 
Ezt már akkor sokan állították, amikor a Watson vagy a DeepMind még legfeljebb érdekes játék volt, mert jó volt kvízben, sakkban vagy góban.

a melléklet támogatója a Clico Hungary

Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2024 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.