Májusban tovább emelkedett több webes "alapvetés" látogatottsága: a Google egy meggyőző számmal vezet, de a versenytársak is egyre gyorsabban nőnek.
Hirdetés
 
Májusban egymilliárd egyedi felhasználó látogatta meg a Google valamilyen weboldalát a comScore elemző vállalat felmérése szerint. Amikor a comScore 2006-ban először vizsgálta a felhasználók netezési szokásait és a leglátogatottabb oldalakat, a Google még "csak" 496 millió egyéni látogatóval büszkélkedhetett, öt év alatt sikerült a duplázás.


Hárman a csúcson A Google weboldalainak látogatottsága az előző év májusához képest 8,4 százalékkal nőtt, ám a dobogó második és harmadik fokán álló vetélytársak növekedési üteme még ennél is gyorsabb. Az ezüstérmes Microsoft 905 millió egyéni felhasználója 15 százalékos emelkedést jelent, a harmadik helyen álló Facebook viszont még erre is rádupláz: a 714 millió havi egyéni látogató 30 százalékos növekedés tavalyhoz képest.

Az Egyesült Államokon belül még más az állás, ott ugyanis még él és virágzik a Yahoo: az egykor világszerte is szebb napokat látott szolgáltatást májusban 188,8 millióan látogatták, a Google 180 millióval, a Microsoft pedig 179,8 millióval csúszott le az amerikai első helyről.

Beleborulunk a közösségbe
A comScore hivatalos blogja szerint könnyen mérhető az a folyamat is, ahogy a felhasználók egyre több időt töltenek közösségi oldalakon. 2007 nyarán még a teljes internetezési időnk 8 százalékában nézegettük egymás adatlapjait különféle szolgáltatásokban, idén májusban viszont már duplaennyire, a teljes online időtöltésünk 16 százalékára növekedett a Facebook és társainak használata.


Kidurranhat a közösségi lufi? [infografika]
Elképesztő árfolyamon mehet tőzsdére a Facebook
A közösségi média a tőzsde új nyertese?

Ingyenes appal biztosít biztonságos forrásjelölést az Adobe

A gyártó bejelentette az Adobe Content Authenticity alkalmazás publikus bétáját, amelynek segítségével örök áron ellenőrizhetővé és kezelhetővé tennék a képek forrását igazoló metaadatokat.
 
Hirdetés

Exkluzív szakmai nap a felhők fölött: KYOCERA Roadshow a MOL Toronyban

A jövő irodája már nem a jövő – hanem a jelen. A digitális transzformáció új korszakába lépünk, és ebben a KYOCERA nemcsak követi, hanem formálja is az irányt. Most itt a lehetőség, hogy első kézből ismerje meg a legújabb hardveres és szoftveres fejlesztéseket, amelyekkel a KYOCERA új szintre emeli a dokumentumkezelést és az üzleti hatékonyságot.

Azok a vállalatok, amelyek gyorsabban, intelligensebben és empatikusabban tudnak reagálni ügyfeleik kérdéseire, összességében értékesebb, hosszabb távú kapcsolatokat építhetnek ki.

a melléklet támogatója a One Solutions

Hirdetés

Digitalizáció a mindennapokban: hogyan lesz a stratégiai célból napi működés?

A digitális transzformáció sok vállalatnál már nem cél, hanem elvárás – mégis gyakran megreked a tervezőasztalon. A vezetői szinten megfogalmazott ambiciózus tervek nehezen fordulnak át napi működéssé, ha hiányzik a technológiai rugalmasság vagy a belső kohézió. A valódi előrelépéshez olyan infrastruktúrára, szolgáltatásokra és partneri támogatásra van szükség, amelyek nemcsak technológiai válaszokat adnak, hanem üzletileg is működőképes megoldásokat kínálnak.

CIO KUTATÁS

AZ IRÁNYÍTÁS VISSZASZERZÉSE

Valóban egyre nagyobb lehet az IT és az IT-vezető súlya a vállalatokon belül? A nemzetközi mérések szerint igen, de mi a helyzet Magyarországon?

Segítsen megtalálni a választ! Töltse ki a Budapesti Corvinus Egyetem és a Bitport anonim kutatását, és kérje meg erre üzleti oldalon dolgozó vezetőtársait is!

Az eredményeket május 8-9-én ismertetjük a 16. CIO Hungary konferencián.

LÁSSUNK NEKI!

Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2025 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.