Ismertette idei terveit a hazai közösségi vásárlás élharcosa: a Bónusz Brigád úgy számol, tavalyi egymilliárdos forgalmuk a kétszeresére nőhet 2012-ben.
Hirdetés
 
A közösségi vásárlói oldalként működő Bónusz Brigád 2011-ben 1 milliárd 44 millió forint árbevételt ért el, 2012-ben a forgalom megduplázásával számol, és várhatóan az idei év első negyedévének végére lesz nyereséges - mondta Kaprinay Zoltán alapító tulajdonos a szerdán tartott sajtótájékoztatón.


Elszámolás  Az, hogy a tervek mennyire esnek egybe majd a valósággal egyelőre kétséges, hiszen ebben az elmúlt év alapján nem kifejezetten erős a cég. Tavaly ősszel tartott első születésnapi rendezvényükön, azaz alig négy hónappal az évzárást megelőzően még 1,5 milliárdos árbevételt sem tartottak elérhetetlennek 2011-re, valamint úgy kalkuláltak, hogy az év végére már elérik a nyereséges működést. Ehhez képest a tavaly ténylegesen elért egymilliárdos forgalom, valamint a továbbra is veszteséges működés azt sejteti, hogy nem teljesen úgy alakultak a piaci folyamatok, ahogyan azzal a Bónusz Brigád kalkulált.

A 2010-ben alapított cég 42 százalékos részesedésével piacvezető Magyarországon a GKIeNET piackutató adatai szerint. Kaprinay Zoltán kifejtette: tavaly mintegy ezer üzleti partner szolgáltatását értékesítették a kedvezményt adó bónusz rendszerben. Az alapító-tulajdonos tájékoztatása szerint 2011-ben 1,6 milliárd forintot "spóroltak" meg a rajtuk keresztül kedvezményesen vásárlóknak.

Növekedési kényszer A novemberben régiós szövetséget kötő Bónusz Brigád tájékoztatása szerint a budapesti és országos ajánlatok mellett egyre több nagyvárosban is elérhetővé váltak kedvezményes ajánlatai. Az országos és helyi kínálatokban a döntően élmény-jellegű szépségipari, éttermi, egészségügyi, utazási, valamint sport és szabadidős ajánlatok mellett 2011-ben saját termékkel (ajándékkártya) is megjelentek.

Közben a fizetési lehetőségek is bővülnek: a legnépszerűbb bankkártyás tranzakció mellett eddig a banki átutalás, valamint az utolsó negyedévben bevezetett MasterCard Mobile alkalmazáson keresztüli fizetésre volt lehetőség, mostantól a PayPalon illetve bankfiókban történő készpénzbefizetéssel is lehet bónuszt venni.

Szövetségbe tömörülnek a régió kuponos cégei
Nálunk igenis működik a közösségi vásárlás

Ötvenből egy forint kuponra ment A sajtótájékoztatón Kis Gergely, a GKIeNET ügyvezető igazgatója rámutatott: Magyarországon 2011-ben az online kiskereskedelmi forgalom 155-160 milliárd forintra tehető. A bónuszos-kuponos értékesítés szolgáltatás piacát megközelítően 3 milliárd forintosra becsülik 2011-ben - áll az MTI tudósításában.

Ez utóbbi szám egyébként nincs összhangban a Bónusz Brigád részesedési arányáról közölt százalékkal, hiszen ha bő egymilliárdos forgalom 42 százalékot tesz ki, akkor a teljes piac nagyjából 2,5 milliárdra becsülhető.

Szupersztár MI-kutató hagyja ott a Metát és a begőzölt Zuckerberget

Yann LeCun szerint a szuperintelligencia felé nem a nagy nyelvi modelleken át vezet az út, a munka pedig évtizedekig is eltarthat, a Meta vezérigazgatója azonban nem várna addig a piaci dominancia megszerzésével.
 
Hirdetés

A "jó gazda" szemlélet menti meg az MI-költségvetést

A 4iG IT minden lehetőséget biztosít ügyfeleinek ahhoz, hogy a FinOps eszközeivel teljes körű kontrollt gyakorolhassanak IT-költéseik felett – még akkor is, ha a mesterséges intelligencia miatt új, nehezen becsülhető, dinamikusan változó költségstruktúrákat kell kezelniük.

Hogyan lehet összehangolni a CAPEX és OPEX költségeket a FinOps módszerekkel?

a melléklet támogatója a 4iG

Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2025 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.