Fogyasztóvédelmi verseny ■ Az Ország Boltja versenyt júliusban indította el az Árukereső.hu árösszehasonlító oldal azzal a céllal, hogy kiderüljön mely webáruházakat tartják a legjobbnak a felhasználók és vásárlók népszerűségi és minőségi kategóriákban. Az Ország Boltja a szervezők elképzelés szterint nem csak egy verseny, hanem egy speciális módja a fogyasztóvédelemnek, eszköz abban, hogy erősítse az iparág iránti bizalmat és segítse a fogyasztókat a minőségi szolgáltatást nyújtó internetes áruházak kiválasztásában. Idén már másodszor ajánlott fel különdíjat a Google annak a magyar webáruháznak, amely legjobban integrálta az internet adta lehetőségeket kereskedési gyakorlatába. Ezt egyébként szintén az ismert előadóművész, Ákos webshopja kapta - az indoklás szerint, annak széleskörű internetes megoldásai miatt.
Az online kereskedelem esetében az adott termék minősége vagy ára mellett különösen sokat nyom a latba az egyéni elégedettség és a közösségi ítélet. A netes vásárlás esetén valójában gyakran mások véleményei orientálnak minket, többnyire megbízunk a kollektív fogyasztóvédelemben. A világszerte, így Magyarországon is dinamikusan növekvő internetes kereskedelemben kifejezetten jól működik ez a mechanizmus - vélekedtek a verseny szervezői.
A magyarországi internetes kiskereskedelmi forgalom (millió Ft)

EGY NAPBA SŰRÍTÜNK MINDENT, AMIT MA EGY PROJEKTMENEDZSERNEK TUDNIA KELL!
Ütős esettanulmányok AI-ról, agilitásról, csapattopológiáról. Folyamatos programok három teremben és egy közösségi térben: exkluzív információk, előadások, interaktív workshopok, networking, tapasztalatcsere.
2026.03.10. UP Rendezvénytér
Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak