Egy közösségimédia-ügynökség elkészítette a legnagyobb vállalati Facebook oldalak toplistáját. A tavaly decemberi adatokkal összehasonlítva az élen nem sok változás történt, de ehhez komoly növekedésre volt szükség az éllovasoktól.
Hirdetés
 

Az Ignite közösségi médiára specializálódott ügynökség másodszor tette közzé a legkedveltebb céges Facebook adatlapok toplistáját. A 2009 decemberében készített első felméréshez képest az első öt helyezett névsora nem változott, ám a pozícióért egyre nagyobb tábort kell felmutatni.

Emelik a tétet | Míg decemberben elég volt 815 ezer követőt felmutatni a legjobb ötvenbe kerüléshez, fél év elteltével már 1,3 millió felett kellett teljesíteni. Az élmezőnyben ugyanilyen komoly eredmény kellett a toppon maradáshoz. Az első öt helyezett átlagosan több mint 50 százalékkal növelte rajongói táborát. A sorrend így változatlan maradt: az élen a Facebook, mögötte a hazai vonatkozásban kétségesen nyitó Starbucks, majd a Coca Cola, a YouTube és a Skittles következik.

Az első helyezett 10,4 millió rajongót vonzott (június 28-án, azóta már újabb egymillióval bővült), de még a tizedik helyezéshez is majdnem 4 millió követőt kellett magához édesgetnie a iTunesnak.

A legnagyobb ugrást a követőszámban a Disney Pixar (143%), a Red Bull (118%) és az MTV (113%) érte el. A rangsorbeli helyek tekintetében a Converse All Stars, a Converse és a Disney Pixar tudott a legnagyobbat előrelépni. A Converse esetében érdemes megemlíteni, hogy tavaly ezek az oldalak még nem hivatalos rajongói adatlapként növekedtek (így nem szerepeltek a listán), de azóta a cég hivatalosan átvette a kezelésüket.


(Forrás: Ignite Social Media)

Magától nem (mindig) megy | Hogy nem csak növekedni lehet, azt a Verizon példája mutatja, amely a listához szükséges adatgyűjtés néhány napja alatt 4000 rajongót vesztett. Jelenlegi, 890 ezres tábora pedig messze nem elég ahhoz, hogy idén felkerüljön a legjobb 50 közé.

Fekete felhők gyülekeznek az OpenAI fölött

A legfrissebb elemzések szerint az elmúlt időszak piaci folyamatai és a versenytársak helyezkedése egyre nehezebb helyzetbe hozzák az elképesztő költekezést folytató MI-vállalatot.
 
Hirdetés

A "jó gazda" szemlélet menti meg az MI-költségvetést

A 4iG IT minden lehetőséget biztosít ügyfeleinek ahhoz, hogy a FinOps eszközeivel teljes körű kontrollt gyakorolhassanak IT-költéseik felett – még akkor is, ha a mesterséges intelligencia miatt új, nehezen becsülhető, dinamikusan változó költségstruktúrákat kell kezelniük.

Hogyan lehet összehangolni a CAPEX és OPEX költségeket a FinOps módszerekkel?

a melléklet támogatója a 4iG

Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2025 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.