A Google a tradicionális médiafelületet is bekebelezné videómegosztójával.

A tévés hirdetés sosem volt a kispályás szereplők játszótere, de úgy tűnik, ezt a kaput is bedöntené a Google. A keresőóriás ugyanis bejelentette, hogy ügyfelei mostantól kifejezetten a tévéképernyőkre célzott kampányokat is indíthatnak.

Nagyképernyős játszótér

A cég közleménye szerint naponta már több mint 180 millió órát töltenek a YouTube-felhasználók a tévéképernyők előtt, ami mindenképpen figyelemre méltó adat. Az internetkapcsolatok elterjedése és minőségének javulása, valamint az okostévék, konzolok és egyéb streamelést lehetővé eszközök (mint például a Google Chromecastja) elszaporodása kedvező környezetet teremt a Google számára, hogy immár fókuszált megoldásokkal próbálkozzon.

Ez azt jelenti, hogy mostantól a reklámozók a Google hirdetési platformján már nem csak hagyományos számítógépekre, telefonokra és táblagépekre célozhatnak, hanem megjelenik a külön tévés kategória is. Ez természetesen magával hozza azt a lehetőséget is, hogy a hirdetéseket kifejezetten a nagy méretű kijelzőkre alakítsák. Ami ugyanis jól mutat egy okostelefonon, az böszmeségnek érződhet egy fél nappalit elfoglaló tévén.

A Google tájékoztatása alapján a tévéken megjelenő reklámok jobb eredményeket tudtak felmutatni. Az Ipsos korábbi mérései során mind a hirdetések felidézése, mind a vásárlási hajlandóság jelentősen jobb számokat hozott más csatornákkal összehasonlítva.

Hogy ez valóban így van-e, arról a hirdetők is meggyőződhetnek, hiszen külön analitikát kapnak az új felülettel kapcsolatban. A tévés hirdetési helyekre egyébként licitálni is külön limitekkel lehet. Hogy ezek átlagára hogy alakul, az majd a közeljövőben derül ki.

Közösség & HR

Agyimplantátumával robotkart is irányítana Musk egészségügyi cége

A Neuralink a héten jelentette be, hogy megkapta a pácienseken végzett kísérletekhez szükséges hatósági engedélyeket.
 
Ezt már akkor sokan állították, amikor a Watson vagy a DeepMind még legfeljebb érdekes játék volt, mert jó volt kvízben, sakkban vagy góban.
Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2024 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.