A tévés hirdetés sosem volt a kispályás szereplők játszótere, de úgy tűnik, ezt a kaput is bedöntené a Google. A keresőóriás ugyanis bejelentette, hogy ügyfelei mostantól kifejezetten a tévéképernyőkre célzott kampányokat is indíthatnak.
Nagyképernyős játszótér
A cég közleménye szerint naponta már több mint 180 millió órát töltenek a YouTube-felhasználók a tévéképernyők előtt, ami mindenképpen figyelemre méltó adat. Az internetkapcsolatok elterjedése és minőségének javulása, valamint az okostévék, konzolok és egyéb streamelést lehetővé eszközök (mint például a Google Chromecastja) elszaporodása kedvező környezetet teremt a Google számára, hogy immár fókuszált megoldásokkal próbálkozzon.
Ez azt jelenti, hogy mostantól a reklámozók a Google hirdetési platformján már nem csak hagyományos számítógépekre, telefonokra és táblagépekre célozhatnak, hanem megjelenik a külön tévés kategória is. Ez természetesen magával hozza azt a lehetőséget is, hogy a hirdetéseket kifejezetten a nagy méretű kijelzőkre alakítsák. Ami ugyanis jól mutat egy okostelefonon, az böszmeségnek érződhet egy fél nappalit elfoglaló tévén.
A Google tájékoztatása alapján a tévéken megjelenő reklámok jobb eredményeket tudtak felmutatni. Az Ipsos korábbi mérései során mind a hirdetések felidézése, mind a vásárlási hajlandóság jelentősen jobb számokat hozott más csatornákkal összehasonlítva.
Hogy ez valóban így van-e, arról a hirdetők is meggyőződhetnek, hiszen külön analitikát kapnak az új felülettel kapcsolatban. A tévés hirdetési helyekre egyébként licitálni is külön limitekkel lehet. Hogy ezek átlagára hogy alakul, az majd a közeljövőben derül ki.
Adathelyreállítás pillanatok alatt
A vírus- és végpontvédelmet hatékonyan kiegészítő Zerto, a Hewlett Packard Enterprise Company platformfüggetlen, könnyen használható adatmentési és katasztrófaelhárítási megoldása.
CIO KUTATÁS
TECHNOLÓGIÁK ÉS/VAGY KOMPETENCIÁK?
Az Ön véleményére is számítunk a Corvinus Egyetem Adatelemzés és Informatika Intézetével közös kutatásunkban »
Kérjük, segítse munkánkat egy 10-15 perces kérdőív megválaszolásával!
Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak