A Google a tradicionális médiafelületet is bekebelezné videómegosztójával.

A tévés hirdetés sosem volt a kispályás szereplők játszótere, de úgy tűnik, ezt a kaput is bedöntené a Google. A keresőóriás ugyanis bejelentette, hogy ügyfelei mostantól kifejezetten a tévéképernyőkre célzott kampányokat is indíthatnak.

Nagyképernyős játszótér

A cég közleménye szerint naponta már több mint 180 millió órát töltenek a YouTube-felhasználók a tévéképernyők előtt, ami mindenképpen figyelemre méltó adat. Az internetkapcsolatok elterjedése és minőségének javulása, valamint az okostévék, konzolok és egyéb streamelést lehetővé eszközök (mint például a Google Chromecastja) elszaporodása kedvező környezetet teremt a Google számára, hogy immár fókuszált megoldásokkal próbálkozzon.

Ez azt jelenti, hogy mostantól a reklámozók a Google hirdetési platformján már nem csak hagyományos számítógépekre, telefonokra és táblagépekre célozhatnak, hanem megjelenik a külön tévés kategória is. Ez természetesen magával hozza azt a lehetőséget is, hogy a hirdetéseket kifejezetten a nagy méretű kijelzőkre alakítsák. Ami ugyanis jól mutat egy okostelefonon, az böszmeségnek érződhet egy fél nappalit elfoglaló tévén.

A Google tájékoztatása alapján a tévéken megjelenő reklámok jobb eredményeket tudtak felmutatni. Az Ipsos korábbi mérései során mind a hirdetések felidézése, mind a vásárlási hajlandóság jelentősen jobb számokat hozott más csatornákkal összehasonlítva.

Hogy ez valóban így van-e, arról a hirdetők is meggyőződhetnek, hiszen külön analitikát kapnak az új felülettel kapcsolatban. A tévés hirdetési helyekre egyébként licitálni is külön limitekkel lehet. Hogy ezek átlagára hogy alakul, az majd a közeljövőben derül ki.

Közösség & HR

A befektetőknek kezd elegük lenni a Tesla önvezetős marketingjéből

Egy újabb baleset ismét megnyomta a Tesla részvényárfolyamát, a profitról szóló ígérgetést az önvezető technológia bizonytalansága is beárnyékolja.
 
Ha nem sikerül megválaszolni azokat a biztonsági kihívásokat, amelyek az informatikai fejlesztések még mélyebb integrációjával járnak, nem teljesedhet ki a gyártóipar negyedik forradalmát elhozó trend. Lehetőségek és buktatók.
A VISZ éves INFOHajó rendezvényén az agilitás nagyvállalati alkalmazhatósága és tanulhatósága volt az egyik kerekasztal témája. Az ott elhangzottakat gondolta tovább Both András (Idomsoft), a kerekasztal egyik résztvevője.

Ez a nyolc technológia alakítja át a gyártást

a Bitport
a Vezető Informatikusok Szövetségének
médiapartnere

Az Oracle átáll a féléves verzió-életciklusra, és megszünteti az ingyenes támogatást üzleti felhasználóknak. Mire kell felkészülni? Dr. Hegedüs Tamás licencelési tanácsadó (IPR-Insights Hungary) írása.
Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthetően, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport kilencedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2018 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.