Piller Gábor huszonöt éve dolgozik a hazai telekommunikációs szektorban. Az NMHH-nál is a marketingkommunikációt irányította.
Hirdetés
 

A Nemzeti Média és Hírközlési Hatóságtól (NMHH) igazolta új vállalati értékesítési és marketingigazgatóját a Telenor Magyarország. Dr. Piller Gábor 1991-től dolgozik a magyar kommunikációs szektorban.

A szakember az ELTE-n szerzett diplomát, majd modern kínai nyelvet tanult Pekingben. Később üzleti tanulmányokat folytatott a Budapesti Corvinus Egyetemen, és ott szerzett doktori fokozatot is. Karrierjét a telekommunikációs szektorban kezdte, ahol kezdetben értékesítési és marketingprojektek irányításáért felelt, majd később vezetői pozíciókat töltött be üzleti értékesítési, kereskedelmi és vállalati üzletág területeken.  Felelősségi körébe tartozott többek között új üzleti termékportfóliók kiépítése, nagyvállalati és kormányzati ügyfélkör kialakítása, vállalati szolgáltatásportfólió bevezetése.

Dolgozott a Telekomnál, az Invitelnél és a Vodafone-nál is. Az NMHH-t megelőzően a Samsung vállalati üzletág igazgatói pozíciójában a vállalat IT és üzleti termékeinek teljes menedzsmentjéért felelt, így annak új generációs banki szolgáltatásainak, okos osztálytermének és mobil biztonsági megoldásainak bevezetésében is nagy szerepet vállalt. A Telenorhoz igazolásáig a Nemzetközi Média- és Hírközlési Hatóság marketingkommunikációs osztályvezetőjeként dolgozott.

Közösség & HR

4 millió dollárral gurigázhat a székletelemző startup

A beszédes nevű Throne olyan dologból igyekszik várat, azaz jövedelmező vállalkozást építeni, amiből a mondás szerint nem lehet.
 
Azok a vállalatok, amelyek gyorsabban, intelligensebben és empatikusabban tudnak reagálni ügyfeleik kérdéseire, összességében értékesebb, hosszabb távú kapcsolatokat építhetnek ki.
Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2025 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.