Ausztria és Svájc után Magyarországon is megjelenik a Red Bull Mobile, mint a Telenor új, külső mobil márkája.
A gyakorlatban július hatodikától indul az új brand termékeinek értékesítése a Telenor kiemelt üzleteiben: az energiaital-gyártó a hazai pályának számító Ausztriában 2008-tól a mobilkom austria (A1) infrastruktúráján belül működik. A terjeszkedés először Svájcban indult el, Magyarország harmadikként került fel az új márka térképére.

Sosem elég az Androidbul(l) | A Red Bull Mobile kezdetben három készüléktípussal és saját tarifacsomagokkal indít. A telefonok között egy saját márkás, androidos modell is található, ez a Huawei által gyártott, Red Bull dizájnnal ellátott RBM2, amelyen 320x480 képpont felbontású, 3,5 hüvelykes érintőképernyő található, a kommunikációért HSPA, Wi-Fi, Bluetooth felel, a készülékben beépített GPS működik, kamerája 3,2 megapixeles. Sajnos az előzetes információk szerint a telefonon csupán az Android 1.5-ös, tehát igen elavult változata fut. Emellett a Nokia 5230-as készüléke és a Samsung Galaxy Spica lesz választható.

Kétféle tarifacsomaggal indul a szolgáltatás: az 5490 forintos változatban (SimplyAll) 200 lebeszélhető percet, 200 sms/mms küldést, 200MB adatforgalmat kapunk, egy perc beszélgetés és egy szöveges üzenet ára 28 forint, az mms 128 forintba, egy megabájtnyi adat 5 forintba kerül. A 10 490 forintos tarifacsomagban (SimplyAll+) duplaannyi a lebeszélhető percek, elküldhető üzenetek száma és az adatforgalom nagysága, a beszélgetés percei és az üzenetek pedig 24 forintra módosulnak. Az első hónapban ráadásul igen erős kedvezményekkel lehet előfizetéssel együt készülékhez jutni (természetesen két éves hűség és egy éves tarifahűség elfogadásával). A pontos információk július elsején déltől érhetőek el a redbullmobile.hu oldalon.

Sosem elég a fiatalokbul(l) | A készülékek a piaci pozicionálás első jeleit tekintve a fiatalokat célozzák meg, a vásárlók a telefonokra előre telepített Red Bullos tartalmakat (elsősorban a márka által támogatott sporteseményekhez kapcsolódó videók és képeket) kapnak.

Anders Jensen, a Telenor Magyarország vezérigazgatója szerint az új márka annyiban különbözik a szintén általuk kínált djuice-tól, hogy azt még az önjálló keresettel nem rendelkező, 26 év alatti korosztálynak kínálják, míg a Red Bull Mobile-t ennél szélesebb, már önálló egzisztenciával rendelkező körnek szánják. A Telenor célja egyértelműen a felhasználói kör bővítése, melyhez meg kellett bolygatni a lényegében jó ideje megfagyott, háromszereplős mobilpiacot.

A környezetvédelem és a digitális oktatás körül forgott az idei InnoMax

Az idén tizenegyedik alkalommal kiírt pályázat keretében az innovációs díjak mellett digitális oktatást támogató eszközöket is kaphattak az indulók.
 
Minősített szolgáltatók, hosterek és globális piaci szereplők együtt szolgálhatják ki a vállalatok növekvő igényeit. Áttekintettük ezt a gyorsan változó piacot két szakértővel.

a melléklet támogatója az Invitech

...az pedig sokkal gyorsabb, ha mindent csak egyszer, vagy még egyszer sem kell személyesen elvégezni. Májusi mellékletünk második része az IT infrastruktúra automatizálásáról.

a melléklet támogatója az EURO ONE Számítástechnikai Zrt.

Az elmúlt tíz évben radikális változás történt az adatfeldolgozásban, ami az infrastruktúrát is átalakította.

a melléklet támogatója a Dell Magyarország

Ha bővítené tudását és fejlődne a digitális transzformáció területén, látogasson el a Transformation-experts.hu oldalra, ahol egy gyors regisztráció után inspiráló cikkek, esettanulmányok, prezentációk, videók és egyéb szakértői anyagok széles tárházához kap hozzáférést.

A KPMG immár 22. alkalommal kiadott CIO Survey jelentése szerint idén az informatikai vezetők leginkább a digitalizációra, a biztonságra és a szoftverszolgáltatásokra koncentráltak.

Használtszoftver-kereskedelem a Brexit után

Az EU Tanácsa szerint összeegyeztethető a backdoor és a biztonság. Az ötlet alapjaiban hibás. Pfeiffer Szilárd fejlesztő, IT-biztonsági szakértő írása.
Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizenegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2021 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.