Ausztria és Svájc után Magyarországon is megjelenik a Red Bull Mobile, mint a Telenor új, külső mobil márkája.
A gyakorlatban július hatodikától indul az új brand termékeinek értékesítése a Telenor kiemelt üzleteiben: az energiaital-gyártó a hazai pályának számító Ausztriában 2008-tól a mobilkom austria (A1) infrastruktúráján belül működik. A terjeszkedés először Svájcban indult el, Magyarország harmadikként került fel az új márka térképére.

Sosem elég az Androidbul(l) | A Red Bull Mobile kezdetben három készüléktípussal és saját tarifacsomagokkal indít. A telefonok között egy saját márkás, androidos modell is található, ez a Huawei által gyártott, Red Bull dizájnnal ellátott RBM2, amelyen 320x480 képpont felbontású, 3,5 hüvelykes érintőképernyő található, a kommunikációért HSPA, Wi-Fi, Bluetooth felel, a készülékben beépített GPS működik, kamerája 3,2 megapixeles. Sajnos az előzetes információk szerint a telefonon csupán az Android 1.5-ös, tehát igen elavult változata fut. Emellett a Nokia 5230-as készüléke és a Samsung Galaxy Spica lesz választható.

Kétféle tarifacsomaggal indul a szolgáltatás: az 5490 forintos változatban (SimplyAll) 200 lebeszélhető percet, 200 sms/mms küldést, 200MB adatforgalmat kapunk, egy perc beszélgetés és egy szöveges üzenet ára 28 forint, az mms 128 forintba, egy megabájtnyi adat 5 forintba kerül. A 10 490 forintos tarifacsomagban (SimplyAll+) duplaannyi a lebeszélhető percek, elküldhető üzenetek száma és az adatforgalom nagysága, a beszélgetés percei és az üzenetek pedig 24 forintra módosulnak. Az első hónapban ráadásul igen erős kedvezményekkel lehet előfizetéssel együt készülékhez jutni (természetesen két éves hűség és egy éves tarifahűség elfogadásával). A pontos információk július elsején déltől érhetőek el a redbullmobile.hu oldalon.

Sosem elég a fiatalokbul(l) | A készülékek a piaci pozicionálás első jeleit tekintve a fiatalokat célozzák meg, a vásárlók a telefonokra előre telepített Red Bullos tartalmakat (elsősorban a márka által támogatott sporteseményekhez kapcsolódó videók és képeket) kapnak.

Anders Jensen, a Telenor Magyarország vezérigazgatója szerint az új márka annyiban különbözik a szintén általuk kínált djuice-tól, hogy azt még az önjálló keresettel nem rendelkező, 26 év alatti korosztálynak kínálják, míg a Red Bull Mobile-t ennél szélesebb, már önálló egzisztenciával rendelkező körnek szánják. A Telenor célja egyértelműen a felhasználói kör bővítése, melyhez meg kellett bolygatni a lényegében jó ideje megfagyott, háromszereplős mobilpiacot.

Szemüveg-csuklópánt kombóval irtja a dzsungelt a Meta a konzumer MI útjából

Mark Zuckerberg 799 dolláros mesterségesintelligencia-szemüveget és egy olyan csuklópántot is bemutatott, ami hozzá csatlakoztatva érzékeli a finom kézmozdulatokkal adott utasításokat, és szerinte nyugdíjba küldi majd a billentyűzeteket, az egereket, sőt az érintőképernyőket is.
 
Hirdetés

A kifizetett energia
60%-a elvész, de egy audit feltárja, hol folyik el a pénzünk

A Schneider Electric energiahatékonysági szolgáltatása átfogó megoldást kínál, amely támogatja a cégek energiahatékonyság-növelési programjaik megvalósításában, az iparágban vezető megoldások, szolgáltatások és szakértők segítségével.

A vállalati IT-rendszerek egyik legnagyobb kihívása ma már nem a hardver beszerzése vagy a szoftverek integrációja, hanem az üzemeltetés. A modern storage-megoldások válasza erre az automatizáció és a menedzsment egyszerűsítése.

a melléklet támogatója az EURO ONE

Hirdetés

Hatékony adattárolás, biztonságosabb működés: HPE storage az EURO ONE szakértelmével

Az adatmennyiség rohamos növekedése, a kritikus üzleti alkalmazások rendelkezésre állási követelményei és a kiberbiztonsági fenyegetések mind olyan tényezők, amelyek túlmutatnak a hagyományos storage-megoldások képességein.

Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2025 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.