Aki korunk felgyorsult világára való hivatkozással kezdi mondandóját, az közhelypuffogtatás miatt minimum tíz botütést érdemel, ám amennyire unalmas ez a felütés, annyira igaz is az okostelefonok térhódításával kapcsolatban. A különböző alkalmazások futtatására, kényelmes internetezésre és sok egyéb dologra alkalmas új generációs mobilok alig pár év alatt teljesen a feje tetejére állították a fogyasztói szokásokat. A többek között a Vatera aukciós oldalt is tulajdonló Allegroup.hu Kft. friss felméréséből kiderült, hogy ami a mobilvásárlási szokásokat illeti, nem is vagyunk annyira elmaradva a nálunk fejlettebb régióktól.
Nyaralót vettek mobilról ■ A Vatera portállátogatási statisztikáiból az látszik, hogy a számítógép képernyője helyett egyre többen a mobil kijelzőjén vadásznak számukra fontos termékekre. Kirívó példaként említhető, hogy volt már olyan hazai felhasználó, aki másfél milliós órát, vidéki nyaralót és drága festményt vásárolt mobiljáról. A cégcsoport mobilplatformjain pedig már több mint százezer termék talált gazdára. Elsősorban ruhát, műszaki cikket, számítástechnikai terméket, sportfelszerelést veszünk a legszívesebben telefonon keresztül.
A klasszikus netes termékek mellett kiugróan nagy volt a kereslet a különleges tárgyak iránt; az elmúlt hónapokban a Vatera mobil applikációján keresztül kelt el Land Rover típusú terepjáró 750 ezerért, Rolex óra másfél millió forintért, vagy épp hajdúszoboszlói nyaraló négymillióért.
A "jó gazda" szemlélet menti meg az MI-költségvetést
A 4iG IT minden lehetőséget biztosít ügyfeleinek ahhoz, hogy a FinOps eszközeivel teljes körű kontrollt gyakorolhassanak IT-költéseik felett – még akkor is, ha a mesterséges intelligencia miatt új, nehezen becsülhető, dinamikusan változó költségstruktúrákat kell kezelniük.
Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak