Múlt hét pénteken az Apple megkezdte új generációs táblagépének, az iPad 2-nek az értékesítését az USA-ban. Ahogy arra előzetesen számítani lehetett, volt gigantikus sorállás, néhány perc alatt elfogyott árukészlet, és minden egyéb, ami jellemezni szokta a Steve Jobs irányította cég egy-egy új termékének debütálását.
"Csodálatos kereslet" ■ Az ultravékony, gyors, de elődjéhez hasonló üzemidővel bíró iPad 2 debütálásakor sok szempontból képes volt felülmúlni a korábbi évek eredményeit. Bár ezt korábban rendszeresen megtették, egyelőre az Apple részéről nem hangzott el hivatalos adat az első hétvége eladásairól. Mindössze annyit közöltek hétfőn, hogy csodálatosan magas a kereslet a termék iránt, és mindent megtesznek azért, hogy mindenki a lehető leghamarabb hozzájuthasson.
Nos, erre azonban valószínűleg sokaknak mégis várni kell, mert a jelek szerint vasárnapra teljesen kipucoltak minden készletet az Egyesült Államokban. Az elemzői becslések meglehetősen nagy intervallumban mozognak, de még a legszerényebb, félmillió körüli tipp is jócskán meghaladja az iPad tavalyi nyitányát, amikor is 300 ezer darab első generációs készülék talált gazdára. Mások ennél jóval optimistábbak, és úgy vélik, közel lehet az egymilliós szinthez is a múlt hét végén eladott iPad 2-k száma.
Új közönség ■ Ami talán ennél is jobb hír az Apple számára, az az, hogy a jelek szerint rengeteg új vásárlót sikerült magukhoz csábítani, annak ellenére, hogy szakértők számos dolgot hiányolnak a termékből. Egy nem reprezentatív felmérés keretében több mint 200 sorban állót kérdeztek arról, milyen technológiai „előélettel” rendelkeznek. A válaszadók 70 százaléka új vásárló volt, azaz nem régi iPad-tulajdonos, aki gyorsan le akarja váltani régi táblagépét. A sorban állók kétharmada rendelkezett iPhone-nal, és durván minden másodiknak volt otthon Macintosh számítógépe.
Cyber Threat Intelligence: üzleti előny a sötét adatokból
Egyetlen kompromittált jelszó. Egy belépési pont, amit már nem használnak. Egy korábbi alkalmazott adatszivárgása. Ezek ma már nem csupán technikai hibák, hanem valós üzleti fenyegetések, amelyek a digitális alvilág piacán előbb bukkannak fel, mint ahogy a cég egyáltalán észrevenné.
Miért kell az üzleti intelligenciának megelőznie az MI bevezetését?
A felfokozott várakozásokhoz képest kiábrándító az MI-bevezetések valósága, ebben pedig a fő bűnös a rossz adatminőség és nem megfelelő adatinfrastruktúra.
Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak