Sok az egy csillag ■Múlt héten pénteken az app bekerült a Google Play Store kínálatába és az USA azon felhasználói kezdhettek hozzá a letöltéséhez, akik a HTC One X, vagy One X+, Samsung GalaxyS III, illetve Galax Note II készülékekkel rendelkeznek, illetve előretelepítve található meg az egyelőre szintén csak USA-ban kapható HTC First mobilon.
Sok a negatív kritika
Nagyon úgy fest azonban, hogy a felhasználók hála helyett nemtetszésüket fejezik ki az új alkalmazással kapcsolatban, mert lesújtó kritikák jelentek meg a Google szoftverboltjának felületén. Ennél is beszédesebb, hogy csapnivaló pontszámokat kap a Facebook Home és jelenleg a tényleg gyengének számító 2,4 ponton áll. Már pár órával a publikussá tétel után 398 db egy csillagos értékelést kapott, e cikk írásának pillanatában ez a szám már 1811-nél jár.
A meg nem értett zseni? ■A leggyakoribb felhasználói panasz a hozzászólások szerint az, hogy a Facebook Home egyszerűen idegesítő, mivel tulajdonképpen átveszi a hatalmat a mobil felett és csak nagyon nehéz a többi, megszokott szolgáltatáshoz hozzáférni. Az is gyakran felmerülő probléma az értékelést hagyó felhasználók körében, hogy a Facebook Home nem rendelkezik widgettel, illetve ezzel együtt a többi, egyébként használatos widgetet is kiszorítja a felületről. Noha ez a tulajdonsága borítékolható volt, az értékelések arra utalnak, hogy a felhasználók nem igazán voltak, vannak tisztában azzal, hogy Zuckerberg csapata pontosan mivel is szerette volna őket ellátni, és valójában mire is szolgál az új app.
A sok egy csillagos lepontozás mellett azóta megjelentek a vállalatot, illetve az alkalmazást támogató értékelések, amelyben azt hangsúlyozzák, hogy az app pontosan azt teszi, amit ígértek, és aki online életének nagy részét a Facebookon tölti, annak tökéletes megoldás. Idővel valószínűleg finomodni fog a Facebook Home-ra adott értékelések átlaga, főleg akkor, amikor a világ többi részén is elérhetővé válik. Az Androidra írt hivatalos Facebook app 3,6 pontot kapott eddig, míg az üzenetkezelésért felelős Messenger az egészen jónak számító 4,4 ponton áll.
Ez a kkv-k problémája világszerte. A megoldásszállítók pedig rendszer a széttagoltságra, a sok egyedi igényre, és az ebből eredő magas fejlesztési és támogatási költségekre panaszkodnak.
Minden vállalatnak számolnia kell az életciklusuk végéhez érő technológiák licencelési keresztkockázataival. Rogányi Dániel és Vincze-Berecz Tibor (IPR-Insights) írása.
A felmérésekből egyre inkább kiderül, hogy az alkalmazottak megtartása vagy távozása sokszor azon múlik, amit a szervezetük nem csinál, nem pedig azon, amiben egymásra licitál a többi munkáltatóval.