A korábbinál felhasználóbarátabb, új funkciókkal is bővített menün keresztül gyorsabban lehet hozzáférni a keresett információhoz.
Előfizetői szokásai alapján alakította át telefonos ügyfélszolgálatának menürendszerét a Telenor. A naponta 6 és fél ezer hívást kezelő rendszerben a tájékoztató hanganyagokat is rövidebbre, közérthetőbbre cserélték.

Jelentősen egyszerűbbé vált a telefonos ügyintézés a Telenor ügyfelei számára. A megújult, 1220-as telefonszámon elérhető menüben, mely a mobilszolgáltató hálózatából belföldről díjmentesen hívható, nemcsak a navigálás egyszerűbb, hanem több új, önkiszolgáló funkcióval is találkozhatnak a lakossági kártyás, számlás és kisvállalkozói előfizetők.


A Telenor telefonos ügyfélszolgálati menürendszere, a 1220 naponta 6500 hívást kezel.[1] Az új rendszerben a menüpontok száma felére csökkent a korábbihoz képest, így az információk könnyebben elérhetők. Az átalakításnak köszönhetően a menü elejére kerültek a leginkább keresett információk, emellett a 1220-on keresztül közvetlen átjárás nyílik a Telenor 1741-es hívószámon elérhető automata ügyintéző rendszerébe, ahol többek között tarifacsomag-váltásra[2] és szolgáltatás megrendelésre nyílik lehetőség. Az önkiszolgáló menüpontokban mostantól az adat- és hívás forgalom[3], a meglévő tarifacsomag és szolgáltatások lekérdezésére, automatikus készülékbeállításra, a PIN és PUK kódok lekérésére és jelszómódosításra is van lehetőség, valamint itt is lekérdezhetőek a készülékek szervizelésével kapcsolatos információk.

További információ és a pontos menütérkép a www.telenor.hu/1220 oldalon található.

[1] 2013. májusi adat, napi átlag

[2] kártyás ügyfelek esetében

[3] meghatározott tarifák és szolgáltatások esetében

A váltságdíjak csökkennek, de a stressz egyre csak növekszik

A Sophos legújabb kutatása szerint a ransomware-támadásokkal összefüggő kifizetések és helyreállítási költségek is láthatóan visszaestek 2025-ben, de a kiberbiztonsági szakemberekre egyre nagyobb pszichés teher nehezedik.
 
A kompromittált rendszerek, a dark weben felbukkanó ügyféladatok vagy a zsarolóvírus-kampányok következményei már a vezérigazgatói és pénzügyi igazgatói irodában csapódnak le – jogi, reputációs és üzleti szinten is. Lehet és kell is védekezni ellene.
Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2025 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.