A Zuppaa néven indított, hazai fejlesztésű aggregátor a felhasználók közösségi jelenlétét terelné egyetlen csatornába, amelyen keresztül mindenki kialakíthatja saját arculatát.
Hirdetés
 
Hétfőn jelentették be az első magyar nyelvű közösségi névjegy, a Zuppaa indulását, amelynek segítségével a felhasználók egy helyen foghatják össze online jelenlétüket, illetve az ahhoz kapcsolódó tartalmakat. A szolgáltatás mögött az az elképzelés áll, hogy mindenki a saját nyelvén, az általa választott digitális csatornákkal készíthesse el személyre szabott digitális névjegyét, és mások közösségi oldalainak böngészése helyett a Zuppaán alakítsa ki magáról a megfelelő képet.

Terjed a Zuppaa  Az oldal alapítója, Jóri Csaba hangsúlyozta: semmiképpen sem a népszerű közösségi oldalak alternatíváját próbálták meg felállítani, inkább egy olyan felületet kínálnak a felhasználóknak, ahol mindenki csak azt mutat be magáról, amit meg akar osztani a külvilággal – így arra sincs szükség, hogy bárki az adatvédelmi beállításokkal bajlódjon. Az önkifejezési és kapcsolatépítő eszközt azoknak ajánlják, akik nem csak barátaikkal akarnak összeköttetésben maradni, de másokat is szívesen megismernének; erre utal a Zuppa mottója is (A Te márkád).




A kereséshez és a Zuppaa profilok megtekintéséhez nem kell regisztrálni, ezek a funkciók bárki számára elérhetők. A Zuppaa jelenleg magyarul és angolul elérhető, de nemsokára a környező országban is elindul a lokalizált szolgáltatatás. (A regisztráltak ötöde most is külföldi.) A földrajzi terjeszkedés mellett folyamatosan növelik majd a beköthető közösségi oldalak számát, és már a jövő hónapban újabb funkciókkal bővül az oldal, lehetővé téve a dinamikusan változó információk megjelenítését.
 
Megjöttek a művészek  A saját Zuppaa profil három lépésből álló kialakítása után követési, megosztási lehetőségek állnak rendelkezésre, amit automatikus QR kód generátor és keresőoptimalizációs (SEO) beállítások egészítenek ki. A regisztrációk 11 százalékát már jelenleg is cégek jegyzik, nemsokára pedig lehetőség nyílik kluboldalak létrehozatalára. A Zuppaa közleménye szerint a szolgáltatás legtöbb felhasználója a marketingesek, diákok, fotósok és művészek közül kerül ki. Utóbbiaknak versenyeket is szerveznek majd, amitől az oldal bevételeket remél, csakúgy, mint az érdeklődéi körök szerint megjelenített, célzott hirdetések elindításától.

Fekete felhők gyülekeznek az OpenAI fölött

A legfrissebb elemzések szerint az elmúlt időszak piaci folyamatai és a versenytársak helyezkedése egyre nehezebb helyzetbe hozzák az elképesztő költekezést folytató MI-vállalatot.
 
Hirdetés

A "jó gazda" szemlélet menti meg az MI-költségvetést

A 4iG IT minden lehetőséget biztosít ügyfeleinek ahhoz, hogy a FinOps eszközeivel teljes körű kontrollt gyakorolhassanak IT-költéseik felett – még akkor is, ha a mesterséges intelligencia miatt új, nehezen becsülhető, dinamikusan változó költségstruktúrákat kell kezelniük.

Hogyan lehet összehangolni a CAPEX és OPEX költségeket a FinOps módszerekkel?

a melléklet támogatója a 4iG

Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2025 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.