Egy új Facebook-szabályozás miatt mostanában sokan kénytelenek vonalzót igazgatni a monitoruk elé, és azt számolgatni, egy fotónak vajon mennyi a 20 százaléka. Egy ötletes kis infografika segít belőni az arányokat.
Hirdetés
 
Decemberben tette közzé tervezett új szabályozását a Facebook, amely január 15-én lépett életbe. Eszerint a Facebook oldalakon megjelenő képeknek mindössze maximum 20 százaléka tartalmazhat szöveges elemeket. A szigorítás valahol érthető is, sokan igyekeztek úgy átverni a hirdetésekkel, lájkolós játékokkal kapcsolatos szabályokat, hogy például a borítóképre írtak akciókról, nyíllal mutogattak a Like gombra, megosztott képeken kínáltak ajándékokat és kedvezményeket. De pontosan mennyi is az a 20 százalék?

Sok a szöveg A Facebook oldalak készítésére szakosodott ShortStack által készített infografikán több példát is láthatunk arra, milyen elrendezésben, körülbelül mekkora méretben kell elképzelni a 20 százalékot a közösségi oldal egyes képtípusain. A borítóképeken és megosztott fotókon annyira nem is vészes a szabályozás után fennmaradó hely, viszont a Facebook jobb sávjában megjelenő kis hirdetéseken valóban csak néhány, hangyaméretű betűre marad hely.



Okos keresővel bővült a Facebook
Kinek jó a Facebook oldalak szigorítása?
Hogyan posztolnak a hatékony Facebook oldalak? [infografika]

Így ne csináljunk céges Facebook oldalt

Jövőre érkezik az első egyemberes 1 milliárd dolláros üzlet?

Legalábbis ezt állítja az Anthropic vezére, aki a héten a vállalat legújabb generációs modelljeit is bemutatta a cég első fejlesztői konferenciáján.
 
Azok a vállalatok, amelyek gyorsabban, intelligensebben és empatikusabban tudnak reagálni ügyfeleik kérdéseire, összességében értékesebb, hosszabb távú kapcsolatokat építhetnek ki.
Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2025 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.