Még mindig sokan kezdik úgy cégük vagy valamilyen hivatalos márkájuk facebookos "életét", hogy hagyományos felhasználói profilt készítenek számára hivatalos oldal helyett. A tévedésre van gyógyír még akkor is, ha a profil már egy ideje él és jó pár rajongót gyűjtött.
Hirdetés
 
Érdekes és kifejezetten hasznos funkcióra bukkant a közösségi óriással kapcsolatos hírekre és tippekre szakosodott Allfacebook. Eddig ugyanis kifejezetten kínos és macerás volt az a folyamat, amely azt a felismerést követte, hogy bizony a cég vagy márka számára nem hagyományos felhasználói profilt, hanem hivatalos Facebook oldalt kellett volna regisztrálni.


Ötezresek klubja Sokan ráadásul már csak akkor jönnek rá a tévedésre, amikor elérik az 5000 ismerőst - egy hagyományos Facebook profilban ugyanis ez a maximális limitje az ismerősök számának. Ilyenkor aztán gondban van a profil létrehozója, hiszen a legalapvetőbb módszer az, ha új oldalt indít, majd pedig elkezdi a régi profil rajongóit üzenetekben vagy üzenőfali bejegyzésekben vegzálni azzal, hogy azt "lájkolják". Azok pedig, akik az ötezres határ fölött találják meg a régi profilt, a sikertelen barátkozás után nem feltétlenül találják meg az új oldalt.

A vicces az, hogy a Facebook már jó ideje megoldotta a migrálást, csupán elfelejtette ezt kihirdetni, ezért még a mindentudó Allfacebook is csak most talált rá a megoldásra, melyet a Facebook Súgóközpontja részletesen le is ír. Itt megtalálható lépésről lépésre, hová kell kattintani és mire kell figyelni az átalakításkor.

Tipp: három alternatív webes kereső
Kipucolják a Google hirdetéseit a Facebook appokból
Nevem Teszt Elek, Facebookon tesztelek

Profi profilok A leírás szerint nem szükséges tehát új oldalt létrehozni és "verbálisan átterelgetni" a felhasználókat: egy egyszerű módszerrel oldalt  készíthetünk a régi profilból. Ilyenkor a profilon ismerősként jegyzett felhasználók automatikusan lájkolókká minősülnek át, és a profilképek is megmaradnak.

Minden más tartalom viszont elvben elvész az átalakítás során, ezért ezeket még előre érdemes lementeni magunkhoz. Erre is akad egyszerű módszer, nem kell manuálisan újrapötyögnünk mindent, az adatok lementésében szintén egy külön súgótéma segít. Innen tehát minden készen áll az átalakításhoz, amely gyakorlatilag percek alatt végigvihető. Arra kell csak figyelnünk, hogy a dolog visszafelé már nem működik, tehát oldalból személyes profilt már nem tudunk faragni.

180 milliárd dollárral nőtt az Alphabet értéke, miután Buffett beszállt a cégbe

A milliárdoshoz köthető Berkshire Hathaway közel 5 milliárddal szállt be a Google anyavállalatába, amit azért is kísért fokozott érdeklődés, mivel a befektetési társaság jórészt tartózkodik a technológiai cégektől.
 
Hirdetés

A "jó gazda" szemlélet menti meg az MI-költségvetést

A 4iG IT minden lehetőséget biztosít ügyfeleinek ahhoz, hogy a FinOps eszközeivel teljes körű kontrollt gyakorolhassanak IT-költéseik felett – még akkor is, ha a mesterséges intelligencia miatt új, nehezen becsülhető, dinamikusan változó költségstruktúrákat kell kezelniük.

Hogyan lehet összehangolni a CAPEX és OPEX költségeket a FinOps módszerekkel?

a melléklet támogatója a 4iG

Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2025 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.