A LinkedIn az álláskeresők Facebookjaként van elkönyvelve. Hogy ebből a skatulyából kitörjön a közösségi oldal, most bárhová beágyaztható ajánlógombokat készített a cégek számára.
Hirdetés
 
A novemberi adatok szerint 80 milliónál több felhasználóval rendelkező üzleti közösségi portál az utóbbi egy évben jelentős fejlesztéseket tett annak érdekében, hogy ne tűnjenek el a social media egyre inkább Facebook uralta térképéről.

Feltalálták a spanyolviaszt
A most bejelentett fejlesztéssel az említett rivális emblematikus megoldását, a Like-gombot próbálják saját képükre formálva elterjeszteni a céges oldalakon. A LinkedIn tagjai eddig is tehettek ajánlásokat kollégákra, üzletfelekre vonatkozóan, ám sokan nincsenek tisztában vele, hogy ugyanezt a cégek számára kialakított külön profilokra, vagy akár egyes termékekre, szolgáltatásokra is meg lehet tenni.

A lehetőség népszerűsítésére olyasmit húz elő a kalapból most a LinkedIn, ami a Facebooknak már nagyon bejött. Egy weboldalba ágyazható kódrészlettel ugyanis a céges saját oldalukba integrálhatják az ajánlásra ösztönző gombot. A Recommend-button a LinkedIn logóját és az eddig beérkezett ajánlások számát is mutatja. Így a cégeknek nem kell külön elirányítani az elégedett felhasználókat a közösségi szájtra, elég egyetlen kattintás a termék, szolgáltatás oldalán elhelyezett gombra, és máris pörög a számláló.

Vélelmezhető, hogy ez a bevezetés nem fog annyira széles körben elterjedni, mint az említett Like-gomb, de a LinkedIn számára biztosan hoz némi extra ismertséget, forgalmat, ami miatt már megérte foglalkozni vele.

Tovább twitteresedik a LinkedIn
Tesztelhető az Outlook közösségi bővítménye

Nem tétlenkedtek Az elmúlt bő egy év fejlesztéseinek sorát tavaly ősszel kezdték a Twitter üzenetek integrálásának lehetőségével, illetve a dolog fordítottjával, a LinkedInről történő csiripeléssel. 2010 elején indítottak egy URL-rövidítő megoldást, fejlesztették a megosztási lehetőséget, megteremtették az együttműködést a Microsoft Outlook alkalmazással, és nem utolsó sorban megnyitották az utat a külső fejlesztők applikációi előtt. Április végén pedig megteremtették konkrét cégek követésének lehetőségét, ami nagyon hasonló funkció, mint a Twitter follow-ja, vagy éppen a Facebookon a rajongóvá válás.

Máris megszűnik a ChatGPT automata modellválasztója az ingyenes felhasználásban

Nemcsak drága, hanem az OpenAi szerint nem is népszerű, így a bonyolultabb kérdésekre adott pontosabb válaszokhoz ismét manuális modellválasztásra lesz szükség.
 
Hirdetés

Az ötlettől az értékteremtésig – egy jól működő adattudományi szervezet alapjai

Miért bukik el annyi adattudományi kezdeményezés már az indulás után? A válasz gyakran nem az algoritmusok összetettségében, hanem az adatok minőségében és kezelésében keresendő. Stabil adatforrások, következetes feature-kezelés és egy jól felépített Feature Store nélkül a gépi tanulás ritkán jut el a valódi üzleti értékteremtésig.

Sok szervezet adatvezéreltnek tartja magát, mert van BI rendszere és heti dashboardja. A valóságban azonban ennél többről van szó; a kérdés ugyanis nem az, hogy van-e elég adat, hanem, hogy mennyire jól használják a döntések meghozatalához.

a melléklet támogatója a One Solutions

EGY NAPBA SŰRÍTÜNK MINDENT, AMIT MA EGY PROJEKTMENEDZSERNEK TUDNIA KELL!

Ütős esettanulmányok AI-ról, agilitásról, csapattopológiáról. Folyamatos programok három teremben és egy közösségi térben: exkluzív információk, előadások, interaktív workshopok, networking, tapasztalatcsere.

2026.03.10. UP Rendezvénytér

RÉSZLETEK »

Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2025 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.