A Roku és a Walmart egyelőre kísérleti jelleggel indítja el kísérleti programját, amelyet mág az év vége előtt kiterjesztene egy nagy csomó márkára.

A Walmart és a Roku közösen tesztel egy új televíziós hirdetési megoldást, amelyek segítségével a felhasználók közvetlenül megvásárolhatják a tévében reklmozott cikkeket, vagyis nem kell telefonra vagy számítógépre váltaniuk, hogy megkeressék az ott látott ajánlatokat. Az új formátum lényege nyilván a vásárlási folyamat egyszerűsítése: a Roku közleménye szerint a reklámokat bámuló nézőknek csak meg kell nyomniuk az "OK" gombot a távirányítón, ugyanazzal a logikával, mint amikor a műsorok között válogatnak az okostévé menüjében, de a Walmart hirdetéseinek az esetében rögtön tovább is léphetnek a fizetéshez, amit a Roku Pay fizetési platformon keresztül zavarhatnak le.

A rendelés leadását követően a megszokott módon, e-mailben kapják meg a megrendelésről szóló visszaigazolást a Walmarttól, amely tartalmazza a szállítási, visszaküldési és támogatási információkat. A Roku szóvivője a The Verge kérdésére megerősítette, hogy a szolgáltatás kereteit még az év vége előtt kiterjesztenék a Walmarton és az áruházlánc termékein túl, első körben a Walmarton keresztül értékesített márkák hirdetéseire. A kísérleti program jövőbeli iterációival annak a lehetőségeit keresik, hogy a reklámozók "mélyebb kereskedelmi élményeket" építsenek fel, ott és akkor lépve kapcsolatba a vásárlókkal, ahol és amikor éppen tartózkodnak.
 

Klikk, már meg is van az akciós hűtőtáska

forrás: Business Wire


A lap beszámolója szerint a Roku évek óta dolgozik hirdetéskiszolgáló ambícióinak megvalósításán, a "vásárolható streaming hirdetések" (shoppable streaming ads) ötlete pedig a Walmartnál is régóta be van akadva. A világ egyik legnagyobb kiskereskedelmi cégeként már 2019-ben bemutattak egy hasonló koncepciót, a mostani bevezetésre pedig "a legelső pilotként" hivatkoznak, vagyis első körben úgy tűnik, hogy csakk korlátozott számú felhasználót boldogítanak majd vele. A Roku célja a bejelentés értelmében az lesz, hogy tévén keresztül való vásárlást ugyanolyan egyszerűvé tegye, mint ahogy az a közösségi oldalakon már megvalósult, ez pedig a OneView-n, a Roku saját hirdetési platformján keresztül legyen igénybevehető és visszamérhető.

Piaci hírek

Bug bounty programot hirdetett a legaktívabb hekkercsoport

Nem ismert sérülékenységek felfedezéséért általában az érintett cégek szoktak fizetni biztonsági szakembereknek. Ebben az esetben viszont egy bűnözői csoport ajánlott díjazást azoknak, akik hajlandók velük együttműködni.
 
Éltek már vissza a bankkártyaadataival? Ha nem, akkor azt nagy valószínűséggel egy csalásfelderítő rendszernek köszönheti.

a melléklet támogatója a Balasys

A Világgazdasági Fórum figyelmeztetése szerint jelentős szakadék tátong a C-szintű vezetők és az információbiztonságért felelős részlegek helyzetértékelése között.

A járvány üzleti vezetőt csinált a CIO-kból

Az EU Tanácsa szerint összeegyeztethető a backdoor és a biztonság. Az ötlet alapjaiban hibás. Pfeiffer Szilárd fejlesztő, IT-biztonsági szakértő írása.
Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizenegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2022 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.