A Roku és a Walmart egyelőre kísérleti jelleggel indítja el kísérleti programját, amelyet mág az év vége előtt kiterjesztene egy nagy csomó márkára.

A Walmart és a Roku közösen tesztel egy új televíziós hirdetési megoldást, amelyek segítségével a felhasználók közvetlenül megvásárolhatják a tévében reklmozott cikkeket, vagyis nem kell telefonra vagy számítógépre váltaniuk, hogy megkeressék az ott látott ajánlatokat. Az új formátum lényege nyilván a vásárlási folyamat egyszerűsítése: a Roku közleménye szerint a reklámokat bámuló nézőknek csak meg kell nyomniuk az "OK" gombot a távirányítón, ugyanazzal a logikával, mint amikor a műsorok között válogatnak az okostévé menüjében, de a Walmart hirdetéseinek az esetében rögtön tovább is léphetnek a fizetéshez, amit a Roku Pay fizetési platformon keresztül zavarhatnak le.

A rendelés leadását követően a megszokott módon, e-mailben kapják meg a megrendelésről szóló visszaigazolást a Walmarttól, amely tartalmazza a szállítási, visszaküldési és támogatási információkat. A Roku szóvivője a The Verge kérdésére megerősítette, hogy a szolgáltatás kereteit még az év vége előtt kiterjesztenék a Walmarton és az áruházlánc termékein túl, első körben a Walmarton keresztül értékesített márkák hirdetéseire. A kísérleti program jövőbeli iterációival annak a lehetőségeit keresik, hogy a reklámozók "mélyebb kereskedelmi élményeket" építsenek fel, ott és akkor lépve kapcsolatba a vásárlókkal, ahol és amikor éppen tartózkodnak.

A lap beszámolója szerint a Roku évek óta dolgozik hirdetéskiszolgáló ambícióinak megvalósításán, a "vásárolható streaming hirdetések" (shoppable streaming ads) ötlete pedig a Walmartnál is régóta be van akadva. A világ egyik legnagyobb kiskereskedelmi cégeként már 2019-ben bemutattak egy hasonló koncepciót, a mostani bevezetésre pedig "a legelső pilotként" hivatkoznak, vagyis első körben úgy tűnik, hogy csakk korlátozott számú felhasználót boldogítanak majd vele. A Roku célja a bejelentés értelmében az lesz, hogy tévén keresztül való vásárlást ugyanolyan egyszerűvé tegye, mint ahogy az a közösségi oldalakon már megvalósult, ez pedig a OneView-n, a Roku saját hirdetési platformján keresztül legyen igénybevehető és visszamérhető.

Piaci hírek

Az MI általában sokba kerül. De megtérül-e?

Ellentmondásos adatok keringnek arról, hogy megtérülnek-e, és ha igen, mennyi idő alatt az MI-beruházások.
 
Hirdetés

A kifizetett energia
60%-a elvész, de egy audit feltárja, hol folyik el a pénzünk

A Schneider Electric energiahatékonysági szolgáltatása átfogó megoldást kínál, amely támogatja a cégek energiahatékonyság-növelési programjaik megvalósításában, az iparágban vezető megoldások, szolgáltatások és szakértők segítségével.

A vállalati IT-rendszerek egyik legnagyobb kihívása ma már nem a hardver beszerzése vagy a szoftverek integrációja, hanem az üzemeltetés. A modern storage-megoldások válasza erre az automatizáció és a menedzsment egyszerűsítése.

a melléklet támogatója az EURO ONE

Hirdetés

Hatékony adattárolás, biztonságosabb működés: HPE storage az EURO ONE szakértelmével

Az adatmennyiség rohamos növekedése, a kritikus üzleti alkalmazások rendelkezésre állási követelményei és a kiberbiztonsági fenyegetések mind olyan tényezők, amelyek túlmutatnak a hagyományos storage-megoldások képességein.

Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2025 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.