A Walmart és a Roku közösen tesztel egy új televíziós hirdetési megoldást, amelyek segítségével a felhasználók közvetlenül megvásárolhatják a tévében reklmozott cikkeket, vagyis nem kell telefonra vagy számítógépre váltaniuk, hogy megkeressék az ott látott ajánlatokat. Az új formátum lényege nyilván a vásárlási folyamat egyszerűsítése: a Roku közleménye szerint a reklámokat bámuló nézőknek csak meg kell nyomniuk az "OK" gombot a távirányítón, ugyanazzal a logikával, mint amikor a műsorok között válogatnak az okostévé menüjében, de a Walmart hirdetéseinek az esetében rögtön tovább is léphetnek a fizetéshez, amit a Roku Pay fizetési platformon keresztül zavarhatnak le.
A rendelés leadását követően a megszokott módon, e-mailben kapják meg a megrendelésről szóló visszaigazolást a Walmarttól, amely tartalmazza a szállítási, visszaküldési és támogatási információkat. A Roku szóvivője a The Verge kérdésére megerősítette, hogy a szolgáltatás kereteit még az év vége előtt kiterjesztenék a Walmarton és az áruházlánc termékein túl, első körben a Walmarton keresztül értékesített márkák hirdetéseire. A kísérleti program jövőbeli iterációival annak a lehetőségeit keresik, hogy a reklámozók "mélyebb kereskedelmi élményeket" építsenek fel, ott és akkor lépve kapcsolatba a vásárlókkal, ahol és amikor éppen tartózkodnak.
A lap beszámolója szerint a Roku évek óta dolgozik hirdetéskiszolgáló ambícióinak megvalósításán, a "vásárolható streaming hirdetések" (shoppable streaming ads) ötlete pedig a Walmartnál is régóta be van akadva. A világ egyik legnagyobb kiskereskedelmi cégeként már 2019-ben bemutattak egy hasonló koncepciót, a mostani bevezetésre pedig "a legelső pilotként" hivatkoznak, vagyis első körben úgy tűnik, hogy csakk korlátozott számú felhasználót boldogítanak majd vele. A Roku célja a bejelentés értelmében az lesz, hogy tévén keresztül való vásárlást ugyanolyan egyszerűvé tegye, mint ahogy az a közösségi oldalakon már megvalósult, ez pedig a OneView-n, a Roku saját hirdetési platformján keresztül legyen igénybevehető és visszamérhető.
Adathelyreállítás pillanatok alatt
A vírus- és végpontvédelmet hatékonyan kiegészítő Zerto, a Hewlett Packard Enterprise Company platformfüggetlen, könnyen használható adatmentési és katasztrófaelhárítási megoldása.
CIO KUTATÁS
TECHNOLÓGIÁK ÉS/VAGY KOMPETENCIÁK?
Az Ön véleményére is számítunk a Corvinus Egyetem Adatelemzés és Informatika Intézetével közös kutatásunkban »
Kérjük, segítse munkánkat egy 10-15 perces kérdőív megválaszolásával!
Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak