A regionális e-kereskedő hűségprogramja sok hasonlóságot mutat a világ nyugatabbi felére koncentráló Amazon Prime szolgáltatásával.

Elindította Magyarországon Genius nevű előfizetéses hűségprogramját az eMAG – közölte a hazai piacon meghatározó forgalmat bonyolító online kereskedő. A nagyobb szereplők esetében egyre gyakrabban alkalmazott konstrukcióval többek között ingyenes szállítás és különleges kedvezmények is elérhetővé válnak, ami a másik oldalon gyakrabban és többet költő hűséges ügyfelek képében hozhat hasznot.

A Genius esetében az ingyenes szállítás az ilyen megkülönböztető jelvénnyel megjelölt, jellemzően mindennapi szükségletekhez kapcsolódó termékekre (például tisztítószert, divatcikket, fogyasztási és szépségápolási cikkek) vonatkozik, és csak abban az esetben, ha a kosár értéke elérte a 3990 (csomagautomata), illetve 8990 forintos (házhozszállítás) szintet.

Az előfizetés másik előnye a speciális kedvezmények igénybevétele. Az eMAG közleményében hetente frissülő exkluzív akciós ajánlatokat ígér.

Elsőre ingyen lesz az ingyenes szállítás

Az előfizetéses konstrukciót a cég egy próbaidőszakkal igyekszik még vonzóbbá tenni. Ennek lényege, hogy hat hónapig vagy 10 rendelés erejéig teljesen ingyenesen élvezhetik a felhasználók a Genius előnyeit. Az pedig az online világban külön értékelhető, hogy ehhez még bankkártyaadatok előzetes megadására sincs szükség. A szolgáltatás tényleges megrendelése így teljes egészében az ügyfél döntésén múlik.

Az e-kereskedelmi szektor nagy szereplőinél az ehhez hasonló előfizetéses konstrukciók nem számítanak újdonságnak. Ezt elsőként a világ nyugatabbi felét uraló Amazon alkalmazta. A jövőre már 20. születésnapját ünneplő Prime szolgáltatás az évek során egyre több és több lehetőséget biztosított az előfizetőknek, amivel párhozamosan viszont az amerikai óriásvállalat ebből származó bevételei is szépen gyarapodtak.

(Kép: eMAG)

Konzumer tech

Emberszerű robotok csatlakozhatnak az indiai katonákhoz

Indiában is nagy lehetőséget látnak a humanoid gépek katonai alkalmazásában, és be is mutattak egy évek óta fejlesztett rendszert, ami a tervek szerint 2027-re készülhet el.
 
Hirdetés

Digitalizáció a mindennapokban: hogyan lesz a stratégiai célból napi működés?

A digitális transzformáció sok vállalatnál már nem cél, hanem elvárás – mégis gyakran megreked a tervezőasztalon. A vezetői szinten megfogalmazott ambiciózus tervek nehezen fordulnak át napi működéssé, ha hiányzik a technológiai rugalmasság vagy a belső kohézió.

Azok a vállalatok, amelyek gyorsabban, intelligensebben és empatikusabban tudnak reagálni ügyfeleik kérdéseire, összességében értékesebb, hosszabb távú kapcsolatokat építhetnek ki.

CIO KUTATÁS

AZ IRÁNYÍTÁS VISSZASZERZÉSE

Valóban egyre nagyobb lehet az IT és az IT-vezető súlya a vállalatokon belül? A nemzetközi mérések szerint igen, de mi a helyzet Magyarországon?

Segítsen megtalálni a választ! Töltse ki a Budapesti Corvinus Egyetem és a Bitport anonim kutatását, és kérje meg erre üzleti oldalon dolgozó vezetőtársait is!

Az eredményeket május 8-9-én ismertetjük a 16. CIO Hungary konferencián.

LÁSSUNK NEKI!

Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2025 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.